anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu mai pot vedea istoricul facturilor?

Ghecevici
Junior

De ce nu se mai pot vedea istoricul facturilor ? Exista o rubrica in My orange unde se vedeau toate facturile din urma , acum rubrica respectiva nu mai exista.

12 Răspunsuri 12

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Incearca si de aici.

Client Orange

Salutare!

La mine funcționează foarte bine și acum!

delfinas
#StarMember

Da, se pare că este o eroare de sistem și nu funcționează istoricul. Oricum, mi se pare că se puteau vedea doar facturile ultimelor 6 luni.

Ai incercat sa descarci factura din email? La mine merge așa.

Nu apare nici rubrica cu facturile mele.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

De pe web ai incercat?

Client Orange

Ai incercat sa faci așa cum am scris eu? Eu am șters datele din aplicație (Setări - Aplicații - My Orange - Stocare - Șterge datele) și, automat, cache-ul. Daca nici așa nu merge, dezinstaleaza și apoi reinstalează aplicația My Orange.

FLo1
#StarMember

@Ghecevici: Posibil să fi fost o actualizare de moment, timp în care acea secțiune nu a fost accesibilă. Acum (cel puțin la mine) se pot vizualiza facturile din istoric. 

DanielaH
Moderator

@Ghecevici, s-a rezolvat situația? Poți vizualiza acum istoricul facturilor?

nu

delfinas
#StarMember

Eu am reușit să văd istoricul facturilor azi, dar după ce am șters datele din aplicație (Setări - Aplicații - My Orange - Stocare - Șterge datele)  și, automat, cache-ul. Am preferat așa decât să dezinstalez și să reinstalez aplicația.

Cea mai veche factură la care am acces e cea din ianuarie 2021.

Ghecevici
Junior

Pe safari și pe edge

 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Ok... si eu tot pe Safari. Link-ul pe care ti l-am dat mai sus ar trebui sa te duca exact la sectiunea de facturi (dupa ce te loghezi binenteles). La tine nu se intampla asta?

Client Orange