anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai pot vedea factura detaliata imi apar doar niste caractere.

Ionela81
Începător
 
6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember

@Ionela81: Bun venit în Comunitate.  Ai încercat din aplicația MyOrange sau din contul web MyOrange? La mine e ok pe aplicație (vezi foto), deși pentru detalii mai multe este necesar să descarci varianta excel a fișierului cu detaliile despre consum. Te așteptăm cu detalii. Numai bine. 

Screenshot_20230930-012806_My Orange.jpg

Ionela81
Începător

Am aplicatia instalata si am incercat si pe web.Cand descarc factura analiza apeluri imi apar doar caractere.

 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Cu ce program deschizi fisierul? Alte fisiere de acelasi tip sunt afisate ok pe acelasi dispozitiv? Pana acum a mers, in aceleasi conditii de test?

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Incearcă să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația sau delogare/ relogare și vezi ce face.

Eventual incearcă să deschizi documentul în PDF cu alt program/ aplicație.

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Ionela81: Fișierul descărcat este excel (.xls) sau .pdf? Un excel vizualizat cu aplicatii de pdf viewer...  sigur se va comporta conform descrierii tale. Folosește o aplicație compatibilă cu tipul de fișier vizualizat.

GeorgianaD
Moderator

Salut, @Ionela81 ! S-a rezolvat situația ta? Acum poți vizualiza factura detaliată?