anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Voce si Date cu Number Share pe ceas si alt mobil

Am reusit dupa mai multe incercari sa imi activeze un angajat Orage Shop un abonament cu doua optiuni de number share: una pe ceas si una pentru un alt telefon (partea asta a durat 2 zile). Apoi, dupa alte doua zile, cele doua device-uri nu mai fac trafic de date (conexiunea de voce cu fowarding-ul respectiv merge, conexiunea de date e activa, dar nu face trafic). Dupa mai multe apeluri la 300 am aflat ca angajatii Orange nu stiu de aceste optiuni (desi sunt clar specificate pe site la https://www.orange.ro/servicii/number-share/ si sustin ca Orange nu ofera serviciu de number share pe alt telefon. Am facut si o sesizare scrisa (pentru ca cei de la 300 nu vor sa trimita raspuns pe mail - scrie in anexa la contract Procedura-privind-solutionarea-reclamatiilor-utilizatorilor-finali-dec-2019.pdf ca trebuie sa faca asta dar ei refuza) la care nu am primit raspuns (tot in acea anexa si in mail-ul de confirmare inregistrare scrie ca trebuie trimis raspuns in 48 de ore) iar angajatii de la 300 sustin ca termenul e de 3 zile! Ori sunt complet incompetenti ori materialul de marketing e fals. In afara de ANPC (am inregistrat deja sesizarea acolo), mai exista alta metoda de a contacta Orange si de a primi un raspuns?
6 Răspunsuri 6

delfinas
#StarMember
Andrei Gavrila, bun venit in Comunitate!!! Din pacate, cei de la Relatii cu clientii sunt din surse externe Orange si unii mai dau rateuri.

Am sunat de 4 ori cu acelasi raspuns, eu inca mai astept sa gasesc unul / una care nu da rateuri 🙂

DanielaH
Moderator
Salut, Andrei Gavrila! Bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația neplăcută întâmpinată de tine și îți mulțumim ca ai împărtașit cu noi experiența ta. Dacă deja ai depus o sesizare la Serviciul Clienți, înseamnă că situația ta este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Recomandarea noastră este să aștepti să fi contactat de către ei.

delfinas
#StarMember
Iti inteleg nemultumirea, dar, din pacate, va trebui sa mergi din nou la un Orange Shop. poate chiar unde ai fost ajutat prima data. La 300 oricum nu ar putea sa te ajute, d-aia probabil nu sunt pusi la curent cu faptul ca se pot asocia chiar si 2 telefoane prin Number Share.

La Orange Shop am primit niste explicatii halucinante despre Number Share, modul in care functioneaza si de ce nu merge in cazul meu (inside information: lucrez ca arhitect software in domeniul IT iar multi ani sunt cu experienta pe realizare solutii de telefonie mobila de charging, configuration, deployment,... ). Dupa ce a fost incredibil de socat angajatul ca ceasul suna si daca e telefonul inchis (el incerca sa imi explice ca number share inseamna ca imi merge ceasul daca e conectat la telefon) am decis sa nu incerc sa ii explic eu cum sta treaba si ca 'Internetul nu vine in ceas prin telefon la Number share' si nici ca nu trebuie sa fie conectate telefoanele prin Bluetooth ca sa aiba voce cel de-al doilea telefon :) Oricum, intrebarea ramane valabila: cum pot sa obtin un raspuns, preferabil inainte sa expire perioada de plata factura. Factura a fost deja emisa pentru un serviciu care nu merge 🙂 si care, conform 300, nici nu exista 🙂

delfinas
#StarMember
Mda, se pare ca trebuie o sedinta de training pt toti cei care lucreaza cu publicul, sa-si actualizeze informatiile referitoare la Number Share. Macar sa intre pe pagina dedicata si ar fi aflat, ca si mine, ca se pot asocia si doua telefoane, nu doar telefon-smartwatch, chiar daca telefonul de baza ramane fara baterie sau e uitat acasa ori in alta parte. Daca ai reusit sa le asociezi cu ajutorul unui angajat Orange, inseamna ca macar unul stie ce e de facut, e un pas inainte. 🙂 Probabil ca e si ceva legat de sistem, undeva se produce un "scurtcircuit" si acest serviciu mai are nevoie de imbunatatiri, nu doar resursa umana. Poate ca e ceva legat si de device-urile care ar trebui sa se "imperecheze", desi au functionat 2 zile "logodite". 😉