anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Transfer Number Share de pe un Apple Watch S4 pe un S6

BogdanCb
Începător
Am incercat transferul serviciului de Number Share de pe un Apple Watch S4 pe un S6 (ambele cu cellular) insa procesul nu a fost finalizat cu succes. Am sters planul Orange din aplicatia Watch de pe telefon, iar acum, cand incerc sa il reactivez primesc urmatorul mesaj: "Optiune deja activa. Pentru acest dispozitiv exista deja o optiune activa, dar profilul tau de eSim nu a fost corect sters. Solicita un profil nou eSim". In momentul in care solicit un nou profil, "Pregatire in curs" esueaza. Ce se poate face in aceasta situatie?
3 Răspunsuri 3

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Salut, Bogdan! Bine ai venit în comunitate. Ne poți spune, te rog ce eroare ți-a dat când ai încercat inițial? Și ceasul este achiziționat din Europa? Aici poți citi despre o situație similară: https://comunitate.orange.ro/questions/2428300-serviciul-share-number-compatibil-apple-watch-4-gps-cellular-model-a2008 Așteptăm răspunsul tău.

BogdanCb
Începător
Am gasit solutia in cele din urma. Prin suspendarea temporara a serviciului se opreste procesarea vechiului ceas. In final, se dezactiveaza suspendarea si noul ceas se activeaza automat.

DanielaH
Moderator
@BogdanCb, ne bucurăm că ai rezolvat. Te rugăm să revii aici și să ne povestești exact cum ai procedat. Raspunsul tău va fi foarte util și pentru alți membri ai Comunității în cazul în care vor avea o situație/ întrebare similară și vor căuta răspunsul în Comunitate. Mulțumim.