anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Smartwach Samsung Galaxy Ultra și telefon Samsung Galaxy 24 Ultra

Nitu1
Junior

Am setat Number Share pe Smartwach Samsung Galaxy Ultra și telefon Samsung Galaxy 24 Ultra ! Am o problemă și anume aceea că nu pot fi sunat pe ceas decât de la numere din rețeaua Orange ! Altfel, eu pot suna atât numere din rețeaua Orange cât și din celelalte rețele ! Am sunt la 300, m-au trimis în Orange Shop, am fost în cel din București, șos Alexandriei unde tehnicianul a vorbit cu mine fără să întoarcă fața spre mine, cu spatele, și a spus că nu se pricepe ! Cine mă poate ajuta ? Menționez că numărul este portat de o săptămână din rețeaua Vodafone și acolo opțiunea Vodafone One Number funcționa perfect ! Cred că trebuie să portez numărul înapoi !

11 Răspunsuri 11

Anca07
#StarMember

Buna @Nitu1 

Portarea s-a finalizat? Sau inca este in curs de a fi finalizata?

 

Bineînțeles că este finalizată ! de o săptămână !

 

Recomand sa dai un restart la telefon si la ceas, ulterior sa inchizi si redeschizi datele mobile.

Daca ai facut asta deja, ar trebui cineva de la Orange sa verifice in sistem, daca nu a ramas ceva netransferat de la Vodafone la Orange in urma portarii.

Mulțumesc pentru sfaturi ! Am restartat telefonul și ceasul de mai multe ori, închid și deschid datele mobile de mai multe ori pe zi ! "Cineva de la Orange" ?! Nu cred că există ! Atâta bătaie de joc nu am primit niciodată în viața mea ! De la 300 mă trimit în Orange Shop, iar acolo îmi spun că nu au habar ! Probabil că o să facă bine reportarea la Vodafone, dacă tot a rămas pe acolo ceva netransferat ! Aștept numai prima factură !

DanielaH
Moderator

@Nitu1, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.

Putem ruga și noi colegii să verifice dacă ne oferi numărul de telefon (în mesaj privat).

V am trimis nr de telefon.

Mulțumesc.

Situația ta este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic care fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

Mulțumesc pentru răspuns ! Voi aștepta, dar nu pre mult timp, respectiv pana la prima factura ! Prea a fost și este mare bătaia de joc primită din partea Orange !

 

@Nitu1, ai fost contactat de către colegii noștri? S-a rezolvat situația?

După cum știți și d-voastră, da, am fost contactat și s-a rezolvat, sper că nu numai provizoriu ci permanent !

Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și vă mai așteptăm în Comunitate.