la 16-02-2023 01:19 PM
Dupa ce ma chinui de o luna sa-l activez, am gasit astazi documentatia pentru number share in care scrie asta: Samsung Galaxy Watch Active 2 4G nu poate funcționa în mod independent și trebuie să fie asociat cu
un smartphone Samsung Galaxy.
A reusit cineva asocierea recent?
la 16-02-2023 03:02 PM
El poate că funcționează și independent, dar trebuie întâi activat prin asociere cu un telefon, fie prin bluetooth, fie prin Number Share.
la 16-02-2023 02:55 PM
Salut!
Da, așa este, nu poate funcționa independent, trebuie asociat cu un smartphone Samsung.
la 16-02-2023 03:14 PM
De ce? 2 ani a funcționat. Vreau motivul
la 16-02-2023 03:24 PM
Poate nu m-am exprimat eu corect, scuze. Așa cum spune și delfinas, trebuie asociat cu un smartphone Samsung prin serviciul Number Share.
Ce/ cum ai încercat să activezi? Cum a funcționat până acum? Dă-ne, te rog, mai multe detalii.
la 16-02-2023 03:27 PM
Mulțumesc pentru încercare dar aștept răspuns de la cineva care chiar a făcut asocierea de curand
la 16-02-2023 03:02 PM
El poate că funcționează și independent, dar trebuie întâi activat prin asociere cu un telefon, fie prin bluetooth, fie prin Number Share.
la 16-02-2023 03:16 PM
Serios? Nu pot activa....am scris că mă chinui de o lună....
la 16-02-2023 03:41 PM
la 16-02-2023 04:18 PM
Voi studia daca mi.a scăpat ceva, dar cred că am incercat tot...am înlocuit și simul, am fost și în service Orange, de chat nu mai vorbesc.... După ce am găsit această precizare in documentele pentru number share am impresia că am aruncat 1600 lei...am luat ceasul in 2020 și l-am folosit numai vara în parc...șpaga mea....
la 16-02-2023 04:29 PM
Mă îndoiesc că o să mai intre cineva aici care folosește acest ceas. De ce? Pentru că e cam vechiuț. Poate că aici e problema din cauza căreia nu reușești asocierea, poate că nu mai are softul actualizat sau nu mai e compatibil cu ce se cere pentru Number Share. Ai mai actualizat firmware ul ceasului între timp?
la 16-02-2023 04:35 PM
Da, e actualizat. Chestia asta cu vechi după 2 ani e marketing consumerist 😁 asta e...eu personal renunț și la genul asta de gadget și la Orange...nici măcar nu îmi place sa port ceas.
la 16-02-2023 04:49 PM
Pai daca nu-ti place sa porti ceas, de ce l-ai mai luat? Mie imi plac ceasurile, dar cele smart inca nu m-au convins (sunt tributar ceasurilor mecanice si cu quartz clasice).
la 16-02-2023 04:53 PM
Că sa nu mai car tel după mine în parc vara...oricum e o porcărie, nici nu merita...nu tine bateria nici 6 ore in LTE ...dar pt mine era suficient
la 17-02-2023 10:07 AM
Si, din recenziile citite, daca inoti cu el, l-ai termint.
16-02-2023 05:08 PM - editat 16-02-2023 05:10 PM
E lansat la sfârșitul lui 2019, deci are 3 ani modelul. Da, din păcate, trăim într-o societate consumerista, iar dispozitivele astea inteligente sunt făcute exact să ceară cât mai multe resurse și să "îmbătrânească" cât mai repede, că altfel mor producătorii de foame. Samsung e renumit pt zgârcenia actualizărilor de sistem sau îngreunarea sistemului o data cu actualizările. Altădată, fa o cercetare mai atentă înainte să cumperi un device, dacă merită banii pt cat (nu) face.
Mai ieftin e să-ți iei un suport de braț pt telefon și să folosești niște căști când ieși la plimbare, daca doar pt asta ai dat atâția bani pe ceasul ăla.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor