la 18-02-2023 08:48 PM - editat ultima oară la 20-02-2023 09:04 AM de DanielaH
Salutare! Am activat eSIM pe un alt telefon, însă acum doresc să îmi reactivez cartela SIM fizică. Din păcate, deși am șters eSIM-ul din celălalt telefon, am rămas fără semnal pe telefonul unde e cartela fizică.
Se poate face reconversia din eSIM în SIM fizic înapoi, fără reatribuirea unui nou număr de telefon? Mulțumesc anticipat!
18-02-2023 09:00 PM - editat 18-02-2023 09:02 PM
Salut @DianaJeler,
Se poate dar iti trebuie o noua cartela fizica. Poti merge intr-un magazin Orange sa iei o noua cartela fizica sau poti comanda online din contul My Orange si o vei primi acasa. Dupa ce ai cartela fizica o poti activa din My Orange si va avea vechiul tau numar. Desigur poti face asta si intr-un magazin Orange.
Gasesti aici mai multe detalii: https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/activare-cartela-esim-sim-pe-alt-telefon/m...
Sa imi spui daca mai ai nevoie si de alte informații.
18-02-2023 09:00 PM - editat 18-02-2023 09:02 PM
Salut @DianaJeler,
Se poate dar iti trebuie o noua cartela fizica. Poti merge intr-un magazin Orange sa iei o noua cartela fizica sau poti comanda online din contul My Orange si o vei primi acasa. Dupa ce ai cartela fizica o poti activa din My Orange si va avea vechiul tau numar. Desigur poti face asta si intr-un magazin Orange.
Gasesti aici mai multe detalii: https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/activare-cartela-esim-sim-pe-alt-telefon/m...
Sa imi spui daca mai ai nevoie si de alte informații.
la 20-02-2023 01:23 PM
Mulțumesc, am fost în Orange Shop, mi-au schimbat cartela, însă tot nu am semnal...
la 18-02-2023 09:04 PM
@DianaJeler: Bun venit în comunitate. Pentru că oricum vei avea nevoie de un nou SIM, o vizită într-un OrangeShop te va ajuta să reactivezi un SIM pentru numărul tău și va anula eSIM-ul. Deloc complicat, dar cu o vizită prin Shop. Succes. Te așteptăm pe topic cu vești bune.
18-02-2023 09:10 PM - editat 18-02-2023 09:13 PM
Salut Diana,
Bine ai venit in Comunitate!
Da, se poate. Doar ca trebuie sa ajungi intr-un Orange Shop pentru asta.
In momentul im care treci la eSIM, SIM-ul fizic se dezactiveaza. Deci da, e normal sa fie inactiv acum. Pentru reactivare, cum ziceam mai sus, trebuie sa faci o vizita intr-un Orange Shop.
Mult succes! Te asteptam cu vesti bune! 🙂
la 19-02-2023 06:16 AM
Salutare!
Din fericire, se poate. Dar așa cum s-a mai spus deja trebuie să mergi la un Shop pentru asta, unde trebuie să primești un SIM nou.
Un topic asemănător ai aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/se-poate-trece-de-la-e-sim-la-sim-fizic-cu...
Baftă!
la 20-02-2023 01:16 PM
Bună! Tocmai ce am fost în Orange Shop pentru solicitarea unei noi cartele SIM pentru că am făcut trecere din eSIM înapoi în SIM fizic. Am ajuns acasă și noua cartelă tot nu are semnal. Pe eSIM nu mai aveam semnal din magazin. Ce pot face? Mulțumesc!
la 20-02-2023 01:23 PM
Buna Diana,
E posibil sa mai dureze un pic. Dar era bine daca puteai sa testezi functionalitatea/nefunctionalitatea cartelei in Shop, astfel incat, daca sunt probleme, sa le poti rezolva pe loc.
Din pacate, daca nu-si revine in curand, singura solutie s-ar putea sa fie un alt drum in Shop.
la 20-02-2023 01:25 PM
Salutare, Radu! Am înțeles... Îl mai las puțin, ai vreo idee cam cât ar putea dura?
Eram presată de timp fiind în pauza de la muncă, de aceea nu am putut rămâne să verific la Shop...
la 20-02-2023 01:39 PM
Eu as zice un maxim de 2-3 ore. Deci, daca esti la munca acum, eventual dupa program, ai putea sa treci din nou. Sau, cum ziceau si colegii, daca ai posibilitatea sa suni de pe un alt telefon (300 din Orange sau 0374 300 300 din orice retea), sau sa intri pe chat-ul Djingo, de pe un calculator, poate se poate rezolva chiar mai repede.
20-02-2023 01:28 PM - editat 20-02-2023 01:29 PM
Buna @DianaJeler,
Încearcă sa iei legătura cu cei de la relații clienți ori prin apel la 0374.30.03.00 sau pe chat https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ si vezi daca te pot ajuta cu activarea cartelei SIM.
Daca nu te pot ajuta, va trebui sa te întorci in Orange Shop pentru a verifica problema ta.
Ne poți spune de ce nu ai verifica in magazin daca cartela funcționează sau nu?
la 20-02-2023 01:35 PM
Mulțumesc! Eram în pauza de la muncă, de aceea nu am putut rămâne să verific funcționalitatea cartelei. Momentan i-am contactat doar pe chat, deoarece încă nu a revenit semnalul pe cartelă.
Sper să își revină semnalul, dacă nu, voi mai face un drum azi la Shop dacă nu reușesc nici cu ajutorul celor de la chat.
la 20-02-2023 01:30 PM
Am văzut noul tau răspuns legat de verificare cartelei. Ia legătura cu cei de la relații clienți si spune-ne daca ai reușit sa rezolvi problema.
la 20-02-2023 01:31 PM
Cand s-a activat SIM ul fizic, ai ramas fara semnal pe eSIM, e firesc, deci ar fi trebuit ca SIM-ul sa fie functional.
Diana, am patit si eu ceva asemanator acum vreo 2-3 ani. Eu pierdusem telefonul si am fost intr-un Shop sa iau o cartela noua, pe care nu am bagat-o intr-un telefon i magazin, ci acasa si ... surpriza, nu aveam semnal, desi era activata cartela. A trebuit sa ma intorc a doua zi la acelasi Shop si mi s-a dat o alta cartela, pe care am introdus-o imediat in telefon si a functionat. Cica se mai intampla sa fie activate, dar sa nu aiba semnal, chiar daca sunt noi, in tipla.
Asa ca va trebui sa te intorci la acel magazin Orange.
la 20-02-2023 01:36 PM
Hmm, sper totuși să nu fie cazul, așa cum ai povestit, aveam totul în țiplă și când am ajuns acasă, surpriză, nu aveam semnal.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor