
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-07-2022 02:32 PM
Am întâmpinat o problema când am dorit activarea eSIM, când am scanat acel cod Qr mi-a apărut mesajul codul nu este valid. Am încercat sa contactez un consultant orange, el mi-a spus ca sa m-a deplasez in magazin. Din păcate nu pot face acest lucru pentru ca nu sunt in România. A mai întâmpinat cineva aceasta problema? Din păcate am nevoie de acest nr. de telefon pentru a putea accesa multe aplicații.
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-07-2022 12:40 PM
Scuze pentru întârziere, da, am rezolvat. Am făcut o împuternicire pentru o persoana care a fost intr-un magazin orange și a ridicat cartela sim. Mulțumesc
5 Răspunsuri 5
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-07-2022 04:48 PM
Salut, Ami! Bun venit în Comunitate!
Ne vom interesa la colegii noștri să vedem dacă există vreo soluție alternativă mersului într-un Orange shop. Revenim.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-07-2022 03:35 PM
Colegii noștri au nevoie de mai multe detalii care implică contul tău personal. Pentru că astfel de informații nu pot fi făcute publice aici în Comunitate, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.
Mulțumim.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-07-2022 11:38 AM
@Ami, am văzut că nu ai mai revenit :(.
Înțeleg că s-a rezolvat situația?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-07-2022 12:40 PM
Scuze pentru întârziere, da, am rezolvat. Am făcut o împuternicire pentru o persoana care a fost intr-un magazin orange și a ridicat cartela sim. Mulțumesc
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-07-2022 12:45 PM
Mă bucur că ai rezolvat și mulțumim pentru feedback!
Te mai așteptăm.
