[Rezolvat] Number share - autentificare in cont cu semne de intrebare

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2022 12:52 PM
in urma cu 4 zile am mers la un Orange Shop pentru a primi sugestii cum pot schimba ceasul conectat number share cu unul nou. Sugestia reprezentatului Orange - a fost sa inchid subscriptia number share pentru a o activa ulterior pe noul device. Din momentul respectiv nu am mai putut conecta nici vechiul ceas, nici noul ceas.
Incurcatura fiind realizata de un reprezentat Orange, am cerut sa se gaseasca o solutie ca cel putin vechiul ceas sa ramana conectat. In momentul de fata imi apare urmatorul mesaj de eroare : "Contul introdus nu administreaza numarul tau si nu pot face modificari..."
- Folosesc un singur cont asociat acestui numar, contul respectiv este cu drepturi de "admin".
- Am dezinstalat aplicatia "My Orange" pentru a evita conflict de sesiune.
- am verificat la "300" daca exista si alte conturi asociate - si nu exista alte conturi.
- Am trecut userul din admin > in user normal si ulterior in admin - ca sa ma asigur ca nu s-au pierdut drepturile intr-un cache al bazei de date orange.
- am sters ceasurile din Galaxy Wearable, am resetat ceasul/ceasurile.
Telefon Samsung S20 5g / ceas 1 - 2 ani de number share : Samsung Galaxy Active 2 LTE / ceas 2 - Samsung Watch 4 LTE .
Alte recomandari pentru solutionare ?
Merci

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2022 09:56 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2022 10:46 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-04-2022 08:11 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-04-2022 11:15 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-04-2022 11:17 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-05-2022 11:17 AM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-05-2022 11:23 AM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-05-2022 11:26 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-05-2022 11:31 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-11-2022 10:05 PM
Buna ziua !
Am șters din greșeală number share ul din Apple Watch și acum am aceeași problema ca Dig-123, in sensul ca încerc sa fac conexiunea dar mi se deschide doar pagina principala din cont , fără sa apara pagina cu number share. Ma puteți ajuta , va rog ?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-11-2022 08:50 AM
Salut! Bun venit în Comunitate!
Recomandarea noastră este să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți sau să mergi într-un Orange shop.
Te așteptăm să revii să ne spui dacă ai rezolvat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-04-2023 11:51 AM
Salut,
Am un Galaxy Watch 4. Am avut aceeasi problema. Va spun cum s-a rezolvat rapid. Din contul meu My Orange am dezactivat prima data optiunea Number share. Apoi am mers pe ceas la Conexiuni, retele mobile, gestionare retele si am eliminat abonamentul ce era deja setat pe ceas. Am dat practic o resetare acolo ce a sters abonamentele existente. Apoi pe Galaxy Wearables am initiat iar procesul de adaugare abonament mobil si a mers perfect.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-04-2023 11:57 AM
Cezar, bun venit în Comunitate! Mulțumim pentru postare și te mai așteptăm.
