la 23-04-2022 12:52 PM
la 23-04-2022 09:56 PM
la 23-04-2022 10:46 PM
la 24-04-2022 08:11 PM
la 24-04-2022 11:15 PM
la 24-04-2022 11:17 PM
la 04-05-2022 11:17 AM
la 04-05-2022 11:23 AM
la 04-05-2022 11:26 AM
la 04-05-2022 11:31 AM
la 28-11-2022 10:05 PM
Buna ziua !
Am șters din greșeală number share ul din Apple Watch și acum am aceeași problema ca Dig-123, in sensul ca încerc sa fac conexiunea dar mi se deschide doar pagina principala din cont , fără sa apara pagina cu number share. Ma puteți ajuta , va rog ?
la 29-11-2022 08:50 AM
Salut! Bun venit în Comunitate!
Recomandarea noastră este să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți sau să mergi într-un Orange shop.
Te așteptăm să revii să ne spui dacă ai rezolvat.
la 25-04-2023 11:51 AM
Salut,
Am un Galaxy Watch 4. Am avut aceeasi problema. Va spun cum s-a rezolvat rapid. Din contul meu My Orange am dezactivat prima data optiunea Number share. Apoi am mers pe ceas la Conexiuni, retele mobile, gestionare retele si am eliminat abonamentul ce era deja setat pe ceas. Am dat practic o resetare acolo ce a sters abonamentele existente. Apoi pe Galaxy Wearables am initiat iar procesul de adaugare abonament mobil si a mers perfect.
la 25-04-2023 11:57 AM
Cezar, bun venit în Comunitate! Mulțumim pentru postare și te mai așteptăm.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor