anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme semnal esim

bidam
Junior

Salut. De mai bine de un an folosesc esim fara probleme... pana astazi. Incepand cu dupa aceasta dupa amiaza nu prea am.semnal (spre deloc). Abia reusesc sa initiez un apel iar netul e de nefolosit. Vreau sa stiu care e problema. Multumesc.

11 Răspunsuri 11

Anonim
Neaplicabil

Poate este o problema locală în zona in care te afli.

Întâmpini problema in locatii diferite?

arsradu
#StarMember

Salut,

Problema e de semnal/retea, nu de eSIM.

Cel mai probabil, asa cum s-a zis deja mai sus, e o problema in zona in care te afli. Poti verifica daca e semnalat vreun incident pe harta de acoperire de aici. Si eventual fa o sesizare folosind mijloacele de contact de aici.

Client Orange

Se pare ca e o problema unde stau...cand am iesit afara,am semnal si chiar 5G.ceea ce nu era cazul pana acum.ciudat....

Daca la exterior ai semnal....da, e o problema in zona, sau o problema cu blocul/infrastructura. Cu toate ca ma gandesc ca asta nu s-a schimabt in ultimii ani. Adica, blocul sunt destul de sigur ca nu. Dar ziceam doar ca nu te-ai mutat de curand sau ceva, nu?

Client Orange

Stau in acelasi bloc de 7-8 ani.fara probleme pana astazi dupa amiaza. Ciudat e ca nu aveam 5G in zona.acum.am, dar nu pot folosi telefonul in interior

Anonim
Neaplicabil

Fa o sesizare către Orange și explicale situația.

https://www.orange.ro/contact/ 

am facut deja....multumesc

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Probabil că, la implementarea 5g, au făcut ceva modificări și din cauza aia au apărut probleme la partea de semnal.

Modifică și conexiunile de rețea și vezi pe care este mai bine sau dă o resetare a parametrilor de rețea și vezi ce și cum.

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare,

Probabil se misca rotitele:

https://newsroom.orange.ro/comunicate/orange-va-renunta-gradual-la-tehnologia-3g-din-iunie-2024-si-s...

Ma astept sa fie ceva "interferente" pe perioada schimburilor.

DanielaH
Moderator

@bidam, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Am fost contactat dupa sesizarea facuta,dar si acum nu am semnal...concluzia a fost ca orange nu imi poate garanta semnalul in interior(desi am specificat ca 7-8 ani nu am avut probleme=mi s-a zis ceva de unde radio,interfente din cauza vegetatiei,conditiilor meteo etc) si sa astept poate se va intampla o minune ceva. nu prea consider ca a fost rezolvata situatia,dar vedem....poate se schimba ceva