la 17-12-2025 03:41 PM - editat ultima oară la 17-12-2025 04:19 PM de DanielaH
Am facut cerere online de e-sim fara sa realizez ca mi se va schimba numarul de telefon, ceea ce nu imi doresc. Vreau sa ma portez de la un alt operator la abonament Orange, dar vreau sa imi pastrez numarul. Pot face acum ceva, sau trebuie sa merg intr-un magazin?
la 18-12-2025 10:56 AM
Salutare!
Cel mai probabil va fi nevoie sa anulezi portarea si sa o refaci. Numarul temporar se ofera la 99% din portari. Nu am facut portari online si nu am vazut optiunea de a NU opta pentru numar termporar (in ultimii ani am portat mai multe numere simultan si nu se ofera posibilitatea portarii pe aceeasi cerere a mai multor numere, dar am sesizat ca exista optiunea [pe hartie] sa nu se ofere numar temporar).
la 17-12-2025 04:16 PM
Salut @paulnx,
Poți face portare online cu opțiunea de a primi eSIM.
Mai jos regăsești opțiunile disponibile la portare pentru abonament Orange.
Daca nu ai experiența cu eSIM mai bine alege variante de SIM normal si iți va fi livrat acasă.
Pentru ambele opțiuni poți merge si in magazin.
la 17-12-2025 04:22 PM
Deja am facut cerera de eSIM, dar vreau sa am optiunea de SIM normal. Ce se poate face in cazul asta? Anula cererea initiala?
17-12-2025 04:31 PM - editat 17-12-2025 04:43 PM
Salutare!
Dacă ai activat deja esim-ul provizoriu, poți merge într-un magazin fizic după finalizarea portarii pentru a trece la SIM fizic.
la 17-12-2025 04:32 PM
Da, poți anula cererea si sa reiei procesul.
la 18-12-2025 10:56 AM
Salutare!
Cel mai probabil va fi nevoie sa anulezi portarea si sa o refaci. Numarul temporar se ofera la 99% din portari. Nu am facut portari online si nu am vazut optiunea de a NU opta pentru numar termporar (in ultimii ani am portat mai multe numere simultan si nu se ofera posibilitatea portarii pe aceeasi cerere a mai multor numere, dar am sesizat ca exista optiunea [pe hartie] sa nu se ofere numar temporar).
la 19-12-2025 09:53 AM
@paulnx, cum mai e situația cu portarea? Ai rezolvat? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
la 19-12-2025 02:50 PM
Buna ziua, multumesc tuturor pentru raspunsuri. Da, m-au ajutat raspunsurile, am anulat cererea de portare si voi reveni eu cu o cerere direct in magazin ca sa primesc si SIM-ul. Zi faina!
la 19-12-2025 02:54 PM
Te așteptăm să revii cu vești bune.â să ne spui cum s-a rezolvat.
Poți marca ca soluție răspunsul care te-a ajutat cel mai mult. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai ușor informațiile dorite.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor