anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Number Share iPhone cumparat din SUA

Alex19940
Junior entuziast
Am un iphone 7 cumparat din SUA si incerc sa configurez datele celulare pe un apple watch SE cellular, dar nu reusesc. E vreo problema faptul ca telefonul este din sua? Multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Alex19940
Junior entuziast
Gata, am reusit! Recunosc, cu cativa neuroni in minus, dar am reusit. Cumva numarul provizoriu a ramas agatat in sistem si telefonul il vedea ca fiind numarul actual. Desi schimbam numarul de telefon in iMessage si FaceTime, dupa ce reactivam iMessage si FaceTime, tot numarul vechi mi-l gasea. Am dat “resetati” la setarile de retea, apoi am reconfigurat numarul de telefon si dupa un restart si 2 aruncari pe fereastra, la activarea iMessage si FaceTime, telefonul a gasit ca numarul meu este cel actual, normal. Nu stiu daca m-am facut inteles, dar daca cineva intampina ceasta problema, il pot ajuta, sau poate e cineva care a inteles mai bine ce am facut. Multumesc pentru implicare!

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

Neaplicabil
Ce mi se pare interesant e ca problema cu acel (null) nu se reproduce pe web. Ai cumva un alt iPhone la indemana? Sunt curios daca si pe ala apare la fel, in aplicatia My Orange. Si eventual si invers. Alt SIM in telefonul tau. Nu stiu ce metoda se foloseste pentru identificarea numarului de telefon in cazul asta ...dar ceva imi spune ca sunt diferite, intre aplicatie si versiunea de web. Altfel n-am avea rezultate diferite. Era o idee daca puteai sa-ti adaugi ceasul pe cont de pe PC/laptop...dar nu cred ca poti. Se poate sa fie si un bug in aplicatia My Orange. Dar tot e ciudat ca apare doar la tine. Deci...fie e o problema cu contul tau (cel mai probabil) saaau...e o problema cu aplicatia My Orange, saaau...cu aplicatia My Orange instalata pe telefonul ala. Daca ai posibilitatea, as fi curios ce rezultate ai la testul/testele de mai sus (SIM-ul in alt telefon; acelasi telefon cu alt SIM). 😄

@Alex19940, colegii care se ocupă de investigarea situatiei tale te roaga sa ne spui ce Versiune Operator si Versiune Software ai. Asteptam raspunsul tau.

Alex19940
Junior entuziast
Adica informatiile din imaginile atasate? Va ajut cu orice informatie aveti nevoie. Multumesc!

Alex19940
Junior entuziast
Cred ca mai am o informatie care ar putea ajuta si acum mi-am dat seama. De fiecare data cand activez iMessage sau FaceTime, telefonul imi gaseste ca numarul meu de cartela e cel din imagine. De fapt acela din imagine cred ca a fost numarul de telefon cu care a venit cartela, pana sa se faca portarea. Eu am fost pe Vodafone si pana sa se faca portarea la Orange, mi s-a dat cartela orange pe care trebuia sa o bag in telefon dupa ce raman fara semnal pe cartela Vodafone. Repet, numarul din imagine nu este numarul meu actual, dar telefonul asa il vede. Eu cand sun, sun cu numarul meu normal.

Alex19940
Junior entuziast
Gata, am reusit! Recunosc, cu cativa neuroni in minus, dar am reusit. Cumva numarul provizoriu a ramas agatat in sistem si telefonul il vedea ca fiind numarul actual. Desi schimbam numarul de telefon in iMessage si FaceTime, dupa ce reactivam iMessage si FaceTime, tot numarul vechi mi-l gasea. Am dat “resetati” la setarile de retea, apoi am reconfigurat numarul de telefon si dupa un restart si 2 aruncari pe fereastra, la activarea iMessage si FaceTime, telefonul a gasit ca numarul meu este cel actual, normal. Nu stiu daca m-am facut inteles, dar daca cineva intampina ceasta problema, il pot ajuta, sau poate e cineva care a inteles mai bine ce am facut. Multumesc pentru implicare!

Neaplicabil
Si eu am patit o chestie similara cand am facut portarea. Imi aparea ca numar de telefon la mesaje numarul asociat atunci contului de iMessage (numarul provizoriu), nu numarul real (portat). Nici nu mai stiu cum am rezolvat-o, dar am rezolvat-o pana la urma. :)) Problema e pe partea iOS-ului. Ciudat totusi... Nu vad legatura dintre iMessage si My Orange. Dar ma bucur ca ai reusit! 🙂 Macar daca mai are cineva problema asta, sa stie in ce directie sa se indrepte. Cred ca poti sa incerci sa te deloghezi din iCloud, de pe telefon, sa stergi device-ul de pe contul de Apple (din appleid.apple.com), si sa-l readaugi ulterior prin relogare in iCloud de pe telefon. Posibil sa fie nevoie si de un reset. Ideea e ca nu esti singurul. Si mie mi-a dat batai de cap chestia asta. Ca workaround: nu activa simul cu numarul provizoriu in iPhone-ul in care vrei sa-l folosesti. Poti sa-l activezi in orice "dumb phone". Sau alt iPhone. Saaau...nu te loga pe iCloud pana nu e gata portarea. Alternativ poti incerca si o schimbare de SIM. Dar daca in iCloud esti deja logat cu numarul "gresit", nu stiu daca o sa ajute. Oricum, bine ca ai rezolvat. 🙂

Alex19940
Junior entuziast
Nu rezolvi cu schimbare de SIM. Faza e ca s-au sincronizat gresit astrele. Cand am facut portarea mi s-a spus ca in 2-3 zile o sa se faca portarea si o sa imi dau seama pentru ca o sa raman fara semnal pe cartela. Dupa 2-3 ore, raman fara semnal si zic maaama ce se misca oamenii de la Orange. Scot cartela veche, o bag pe cea noua si dau DA la tot, ca primarul. Apoi cand am sunat, am realizat ca nu e numarul meu, am reintrodus cartela veche si aveam semnal. Mi-am dat seama ca nu s-a facut portarea. Doar dupa 2 zile s-a facut...dar in telefon ramasese numarul provizoriu salvat.

DanielaH
Moderator
@Alex19940, ne bucurăm că s-a rezolvat până la urmă și îți mulțumim că ai revenit cu feedback. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori, în cazul în care se confruntă cu o situație similară. Te mai așteptăm în Comunitate.

claudiuxx
Începător
Dragilor problema este ca iphone foloseste o optiune foarte veche a cartelei SIM si anume cea gasita pe multe telefoane vechi "My Phone Number" si daca la momentul activarii telefonului acel camp de pe sim nu are nici un numar trecut iphone va trece numarul pe care il aveti functional pe acel serviciu la momentul activarii telefonului. Dupa aceea la fiecare restartare de telefon/resetare el va citi acel numar de telefon si il va folosi din nou, chiar daca portarea s-a terminat si nu mai aveti numarul provizoriu, asa ca dezactivati, iMessage, FaceTime, pe iphone, luati frumos un telefon VECHI, puneti cartela in el, si modificati numarul care este scris pe cartela, dupa aceea puneti cartela inapoi in iphone si purcedeti la reconfigurarea serviciilor iMessage si Face Time. Va spun din proprie experienta dupa ce acum un an m-am dat cu capul de pereti 2 saptamani si am disperat cu cei de la Orange support care ar fi putut in mod normal prin cod de retea sa dea comanda de schimbare a acelui camp pe cartela SIM. bafta!!!