anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Number Share Apple Watch

StefanBuzea
Vizitator

Buna ziua,

Incerc sa activez extra opțiunea de Number Share pe un Apple Watch Ultra 1 insa de fiecare data când ma loghez in contul Orange, primesc același mesaj: Nu sunt eligibil pentru activarea acestui serviciu deși am primit confirmarea ca aceasta opțiune este activa. Am restartat telefonul dar si ceasul. Am separat ceasul de telefon dar i-am reîmpăcat rapid. Am eSim activ pe număr (nu știu daca depinde de asta). Acum am rămas fără opțiuni si nu știu ce sa mai fac.

Mulțumesc frumos!

6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember

Salut Stefan. Dacă nu ai un număr cu abonament ex-OROC, nu ar trebui să ai probleme de configurare/asociere. Cu atât mai mult dacă ai urmat îndrumările de aici. Reîncearcă și sper fie ok.

StefanBuzea
Vizitator

Salut FLo1 si mulțumesc pentru răspuns!

Așa ar trebui insa nu reușesc sa trec mai departe de momentul acesta:

 

Da Stefan, ar fi două probleme: fie numărul este un abonament ex-OROC, fie este un abonament aferent unei persoane juridice. O confirmare a excluderii acestor cazuri ar fi binevenită. 

Este un abonament portat de la Vodafone aferent unei persoane juridice. Am vorbit cu persoana care mi-a activat aceasta opțiune, a verificat in sistem si pare ca totul este ok acolo. M-a rugat sa verific setările din telefon sau ceas insa nu am reușit sa găsesc o soluție.

Mulțumesc frumos!

Mulțumesc de răspuns. De curiozitate: Acea persoană a fost din OroShop, partener sau telefonic? Oricum, înțeleg că ai portat numărul tot pe PJ, deci nu e ok, number share fiind doar pentru persoane fizice, așa cum menționam anterior. 

1000010591.jpg

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Având un abonament pe persoană juridica va trebui sa te deplasezi într-un Orange Shop pentru activare sau prin intermediul persoanei de vânzări dedicate contului (ai doua variante prezentate mai jos).

Activarea Serviciului Serviciul Number Share poate fi activat după cum urmează:
(1) pentru persoane fizice:
(i) activările de smartwatch se vor efectua prin intermediul aplicației dedicate, exclusiv pentru
modelele compatibile Samsung Galaxy Watch cu eSIM/4G și Apple Watch 3, 4, 5, 6, 7, 8 Cellular,
Apple Watch Ultra și SE versiunile Cellular în condițiile activării/existenței unui cont My Orange
activ
(ii) activările de smartwatch cu sistem de operare HarmonyOS se vor efectua prin intermediul
aplicației dedicate (Huawei Health)
(ii) pentru alte dispozitive compatibile (tabletă, telefon), activarea se va efectua în Orange shop
(2) pentru persoane juridice: în magazinele Orange shop sau prin intermediul persoanei de vânzări dedicată contului, pentru oricare dintre dispozitivele compatibile (smartwatch Apple sau Samsung, smartwatch HarmonyOS, tabletă, telefon)

O zi frumoasa!