la 27-11-2022 12:15 AM
Salut,
Am incercat sa activez number share din aplicatia Watch de pe iPhone dar imi ramane pagina alba cand isi face redirect catre orange.
Conexiune la internet am. Am incercat si din My Orange app dar nu gasesc optiunea, chiar daca abonament persoana fizica si sunt admin. Am incercat si reinstall de app.
Mersi
la 27-11-2022 12:17 AM
27-11-2022 08:16 AM - editat 27-11-2022 08:17 AM
Browserul e cumva în Desktop mode? Daca da, poți să încerci și fără?
la 27-11-2022 08:20 AM
Orange se deschide intr-un webview in cadrul
aplicatiei Watch. Nu se deschide browser-ul native al telefonului.
la 27-11-2022 08:27 AM
Ai dreptate. My bad. Și presupun că nu e scrollabil, nu? Adică mai e ceva interesant spre dreapta sau asta e tot?
la 27-11-2022 08:30 AM
Partea alba nu este scrollabila. Pot da click pe categoriile alea de sus, sa ma loghez, dar chiar si asa nu imi apare optiunea de number share dupa. Ma duce direct la pagina principala Orange in cadrul aceluiasi webview. Mentione ca am incercat unpair la ceas, reinstall de My Orange, incercat si din aplicatia Orange. Acelasi rezultat…
la 27-11-2022 12:40 AM
Buna,
Smartwatch-ul caruia vrei sa ii asociezi un numar, este achizitionat din Europa sau din afara ei?
27-11-2022 12:43 AM - editat 27-11-2022 12:46 AM
Europa. De la emag. Ecranul acela alb imi apare dupa ce selectez Set up mobile service din watch app.
27-11-2022 12:51 AM - editat 27-11-2022 12:52 AM
Esti autentificat in contul tau, pe pagina in care esti redirectionat? Ar trebui sa fii redirectionat catre contul tau pentru a confirma activarea serviciului Number Share.
Si inca un lucru important, este valabil doar pt clienti persoane fizice (sper sa nu gresesc, insa asa stiam).
la 27-11-2022 01:00 AM
Si daca ma loghez din acea pagina unde am zona aia alba, tot nu imi apare optiunea de number share.
la 27-11-2022 01:04 PM
Am exact aceeasi problema, ceas achiziționat ieri, model EU. Am sunat la Orange, am trimis screenshot la Serviciul Clienți, am și fost pe la Shop, am înțeles ca e o problema raportata de cateva zile și ca...trebuie sa așteptăm. 😐
la 27-11-2022 05:22 PM
Si nu a putut fi activat de catre cei de la Serviciu Clienti?
la 27-11-2022 05:32 PM
Mi-au cerut screenshot și n-au mai revenit după.
la 28-11-2022 03:30 PM
Exact la fel pățesc și eu, încercat chiar acum. Tot același model de ceas, aceeași problemă.
la 28-11-2022 04:22 PM
Tocmai le-am facut o vizita la sediul central din Cluj. Mi-au zis ca se stie de problema si ca e tot sistemul picat, deci nici de la ei nu pot accesa nimic legat de Number Share. Mi-au recomandat sa incerc iar zilele viitoare in speranta ca se va remedia, ca e deja escalata situatia mai sus.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor