anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot selecta opțiunea Esim în contul meu

Nelvis
Junior

Vreau un esim și nu îmi apare numărul de telefon în lista de abonamente când vreau să selectez un număr pentru a efectua operația. Am 3 abonamente, unul din ele este portat din Yoxo. Ce ar trebui să știu? Mulțumesc frumos!

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai toate detaliile aici .

Pentru a putea solicita trecerea pe eSIM trebuie îndeplinite următoarele condiții:

  • Contul tău My Orange trebuie să fie creat cu cel puțin 30 de zile înainte de solicitare
  • Numărul de telefon pentru care vei solicita trecerea le eSIM trebuie sa fie adăugat în contul My Orange de cel puțin 30 de zile
  • Trebuie să fii autentificat cu rol de administrator în contul tău

Sper să te ajute!

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai toate detaliile aici .

Pentru a putea solicita trecerea pe eSIM trebuie îndeplinite următoarele condiții:

  • Contul tău My Orange trebuie să fie creat cu cel puțin 30 de zile înainte de solicitare
  • Numărul de telefon pentru care vei solicita trecerea le eSIM trebuie sa fie adăugat în contul My Orange de cel puțin 30 de zile
  • Trebuie să fii autentificat cu rol de administrator în contul tău

Sper să te ajute!

Mulțumesc frumos! Eram sigur ca tine de vechime, chiar dacă vin tot din rețeaua cu pricina, alias cartela apoi yoxo

Da, e clar că nu te incadrezi la vechime.

Îmi pare rău! Cu plăcere!