la 08-09-2023 10:18 AM
Salutare,
Ieri seara am cerut activarea eSIM la o cartela prepay Orange pe un iPhone XS,
Am primit codul QR care l-am activat dupa 1 ora dupa ce l-am primit.
Inainte de activare am observat ca nu mai aveam semnal deja la SIM-ul fizic...
Am scanat codul QR s-a instalat profilul eSIM ieri pe la ora 20:00, pana acum nu s-a activat, nu am semnal.
Telefonul a fost restartat si tot nu se activeaza.
Ce trebuie facut penrtu rezolvarea rapida?
Multumesc.
08-09-2023 11:33 AM - editat 08-09-2023 11:35 AM
Salutare!
Ai scos sim-ul fizic din telefon?
Pentru că nu poate funcționa și cu unul și cu celălalt pe același număr!
Ai un topic in acest sens aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/am-activat-esim-si-am-primit-mesajul-quot-...
Dacă tot întâmpini probleme, revino pe topic.
Baftă!
08-09-2023 11:33 AM - editat 08-09-2023 11:35 AM
Salutare!
Ai scos sim-ul fizic din telefon?
Pentru că nu poate funcționa și cu unul și cu celălalt pe același număr!
Ai un topic in acest sens aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/am-activat-esim-si-am-primit-mesajul-quot-...
Dacă tot întâmpini probleme, revino pe topic.
Baftă!
la 08-09-2023 12:14 PM
M-ai scapat de un drum... merge acum.
Din pacate procedura, informatiile si cunostiintele celor cu care am vb nu sunt pe masura.
Vorbisem si la Servicul clienti Orange...
la 08-09-2023 12:19 PM
Mă bucur că ai reușit! Te mai așteptam în Comunitate!
08-09-2023 12:59 PM - editat 08-09-2023 01:00 PM
Salut,
Ca si in cazul inlocuirii unui sim fizic cu un alt SIM fizic, in momentul in care se activeaza noul SIM, cel vechi devine inactiv. 🙂 Nu pot fi active amandoua simultan. Acelasi lucru si in cazul eSIM.
Oricum, ma bucur ca ai rezolvat! 🙂
la 08-09-2023 04:02 PM
Am luat, QR codul din magazin, cand am ajuns acasa si am dat sa instalez eSIM-ul, nu mai aveam semnal la cel fizic,> deci era deja dezactivat. Acum nu inteleg logica celor de Orange sau conditiile. Nici in Shop nici la 300 nu mi-au zis ca trebuie scos cel fizic.
08-09-2023 04:21 PM - editat 08-09-2023 04:25 PM
E putin ciudat, pentru ca iPhone Xs este, tehnic...dual SIM. Deci...chiar si daca ai avea SIM-ul in telefon, atata timp cat e setat sa foloseasca eSIM...nu ar trebui sa fie probleme. Banuiesc ca e si o chestie de setari. Dar intrucat n-am incercat niciodata eSIM-ul...n-as putea sa confirm cu certitudine daca e intr-un fel sau altul.
Activarea serviciilor pe eSIM se face in momentul generarii codului (dupa cum scrie si aici). Dar, in caz ca nu e ceva specific pentru iPhone...si nu pot sa "convietuiasca" ambele SIM-uri in acelasi telefon (cu toate ca nu vad de ce nu), atunci da, ar trebui mentionat undeva sa se scoata SIM-ul fizic din telefon.
Din pacate, dupa cum ziceam, nu am testat eSIM, si, cu toate ca am iPhone, nu stiu exact cum se comporta. As fi testat, dar momentan astept sa se mai maturizeze un pic serviciul asta, si sa poti trece usor de la SIM fizic la eSIM, si inapoi, fara un drum intr-un Orange Shop.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor