anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

E-sim / number share functioneaza cu abonament yoxo?

adina_6
Începător
E-sim/number share functioneaza cu abonament yoxo?
De asemenea trecerea de la abonament la yoxo anuleaza abonamentul initial?
Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaA
Ex Community Manager

Update 25.07.2024
eSIM este disponibil pentru abonamentele YOXO și puteți activa direct din aplicație. Pentru activare este important să aveți telefonul compatibil eSIM.

Referitor la serviciul Number Share, acesta nu este disponibil pentru abonamentele YOXO. Când vom avea noutăți de la colegi, vom reveni către voi.

Trecerea la abonamentul YOXO presupune rezilierea abonamentului Orange.

Vizualizare soluţie în postul original

231 Răspunsuri 231

bitdrop
Începător

Buna ziua, exista un nou estimat pentru Number Share pe Yoxo? Multumesc

DanielaH
Moderator

Începînd de astăzi este liber la eSIM! 

Puteți solicita gratuit trecerea la eSIM direct din aplicația YOXO, fără să fie nevoie de deplasarea într-un magazin Orange.  

Astfel, dacă alegeți un abonament YOXO, aveți mai multe opțiuni la dispoziție: 

  • când veniți la YOXO, puteți alege un eSIM, fie că portați, fie că vă pastrați numărul Orange, fie că activați un număr nou;
  • dacă aveți deja YOXO și v-ați schimbat telefonul sau vreți să treceți de la o cartelă SIM tradițională la un eSIM:  îl puteți instala automat pe un dispozitiv compatibil cu eSIM și conectat la Internet sau puteți alege să primiți un cod QR pe care să îl scanați de pe un dispozitiv compatibil cu eSIM și conectat la Internet.

Aceasta funcționalitate este disponibilă gradual utilizatorilor,  așa că fiți cu ochii pe magazinele de aplicații și veți putea solicita un eSIM direct din aplicație.

@DanielaH, Bună seara, asta înseamnă că vom putea adăuga eSIM și pe Apple Watch cellular? 

@DanielaH, poți întreba colegii dacă au un nou ETA pentru serviciul number share (Apple Watch) la YOXO? Cred că se concentrează pe implementarea serviciului number share (în prima parte a anului)

La mulți ani, 2024!

Salut, @IonelM ,

Din păcate nu avem un termen pentru această funcționalitate, însă îți putem comunica faptul că din feedback-ul primit de la utilizatorii serviciului știm ca este de interes, iar colegii din departamentul YOXO lucrează pentru implementarea ei.

@GeorgianaD, Mulțumesc frumos, sper să adăugați serviciul number share la YOXO cât de curând posibil, știți și voi cât de mult ne dorim acest lucru. Am înțeles că și cei de la DIGI se pregătesc pentru lansarea acestei funcții. 

Numai bine! 

@GeorgianaD, Bună ziua, aveți noutăți in legătură cu serviciul Number Share pe Apple Watch la Yoxo, au colegii un ETA? 

Numai bine!

Salutare,

 

Încă nu avem noutăți referitoare la acest serviciu, însă promitem să venim cu vești bune cum le aflăm.

E absurd ca de când a apărut serviciul YOXO încă sa nu aveți number share. Așa ceva nu se mai poate. Se tot zice ca va fi pe viitor și așa ne amăgiți pe toți făcându-ne sa nu ne putem folosi dispozitivele care au nevoie de number share. Poate ca o petiție ar putea rezolva ceva sau o scrisoare care O.P.C. Eu nu mai aștept după voi. Gata. M-am saturat. 

De ce Yoxo? Pentru ”numbershare” ai abonament standard cu acest serviciu oferit la unele abonamente chiar cu discount (adică gratuit). 

@GeorgianaD , @DanielaH Bună seara,
Aveți noutăți privind disponibilitatea serviciului Number Share pentru Apple Watch la YOXO? Ați putea verifica împreună cu colegii dacă există un nou termen estimat pentru lansare?

Numai bine! 

Bună dimineața! 

@IonelM, știm că Number Share pentru YOXO este un serviciu foarte așteptat.  Din păcate, nici de data aceasta nu avem informații noi despre un termen estimat de lansare.

Cum am mai spus-o, te asigurăm că de îndată ce vom avea noutăți le vom anunța imediat aici în Comunitate. Mulțumim pentru răbdare și pentru interesul acordat.

Gânduri bune și de la noi.

EusebiuB
Junior entuziast

Buna dimineata,

Cred ca pot fi doar doua variante:

- se lucreaza la acest aspect, dar inca nu exista un termen de finalizare

- pur si simplu acest proiect a fost trecut pe linie moarta.

 

Ne poti spune te rog care din cele doua variante e cea reala?

P.S. - rog colegii care intentioneaza sa sara binevoitori cu indrumarea catre abonamentele Orange, sa se abtina

Multumim.

Nu, nu este trecut pe "linie moartă". Colegii știu cât de important este acest serviciu pentru voi și este pe lista lor de dezvoltări.

EusebiuB
Junior entuziast

Cu tot respectul... nu exista multinationala care sa aiba un proiect in derulare, dar care sa nu aiba un dead-line.