la 18-01-2023 05:06 PM - editat ultima oară la 19-01-2023 08:41 AM de DanielaH
Buna. Am fost ieri intr-un magazin Orange Shop. Am un telefon iPhone 13 Pro achizitionat pe abonament, si am fost ieri in magazin pentru a-l decoda prin eSIM. Cei din magazin mi-au facut eSIM, am primit mesaj cum ca eSIM-ul a fost instalat cu succes, iar cei din magazin mi-au spus ca voi primi in 5-10 minute un mesaj in care imi va spune ca telefonul a fost decodat cu succes. Din pacate, nici la ora asta nu am primit acest mesaj, iar telefonul este in continuare codat. Am sunat la 300, am vorbit cu 3 operatori diferiti care sustin ca nu exista decodare prin eSIM. Am ales sa merg intr-un alt Orange Shop, pentru a sterge si a imi creea un alt eSIM si intrebandu-i daca ei stiu despre decodarea gratuita prin eSIM, si am primit raspuns ca, da, exista, dar ceea ce doresc eu este frauda. In atasament am incarcat o captura de ecran in care un asistent orange spune ca decodarea prin eSIM este gratuit si posibila. Intrebarea mea pentru voi este, ce sa fac, si cum sa procedez?
la 18-01-2023 06:26 PM
@Cristina22: Îți recomand să nu cedezi și să perseverezi pâna la obținerea favorabilă a problemei. Nu e imposibil, dar când unii din cei care răspund la 300 nu se descurcă.... preferă să "păcălească" pe client "traducându-l" cum vor ei. Încearcă o abordare și pe Djingo. Îți va fi mult mai util. Succes.
la 18-01-2023 07:25 PM
Mulțumesc mult. Seara frumoasa.
la 18-01-2023 08:08 PM
Mulțumesc. Te așteptăm aici în Comunitate să nu povestești dacă și cum ai reușit să îți rezolvi problema. Numai bine.
la 20-01-2023 08:03 PM
Bună seara. Din păcate nu am reușit sa rezolv problema. Au spus ca au trimis situația la cei de la service și așteaptă un răspuns de acolo, deoarece e posibil sa fie o problema a telefonului. Când am un răspuns va scriu. Mulțumesc și o seara frumoasa.
la 19-01-2023 01:01 PM
Buna @Cristina22,
Cei de la 300 cel mai probabil nu stiu de aceasta facilitate, cu mai mult de atat nu stiu ce pot face reprezentanti din magazinul Orange. Este posibil ca telefonul tau sa fie deja decodat doar ca nu ai primit acel SMS, poti incerca sa pui o alta cartela de la un alt operator in el sau sa setezi un profil de eSIM de la un alt operator?
Legat de aspectul frauda, nu se aplica in acest caz mai ales daca le poti arata raspunsul oferit de Orange aici in comunitate. Poti cere sa vorbesti cu un manager in magazin daca simti ca nu te poate ajuta un reprezentant.
Incearca in prima faza cu un alt sim in telefon si spune-ne daca a mers sau nu.
la 19-01-2023 05:35 PM
Bună seara. Am încercat cu un alt sim și din păcate nu merge. Am încercat tot și nu am rezolvat nimic. Mulțumesc.
15-05-2023 03:18 PM - editat 15-05-2023 03:20 PM
Decodarea cu eSIM se face doar dupa resetare la setarile din fabrica si activarea iphone-ului. Daca faci aceasta operatiune telefonul se va debloca. Grija sa iti faci back-up inainte ca sa poti restaura ulterior datele.
la 20-01-2023 01:50 PM
@Cristina22 o sa incerci din nou in magazin? Daca da, sa ne spui cum a mers de data aceasta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor