la 29-09-2020 05:13 PM - editat ultima oară la 30-08-2023 05:07 PM de GeorgianaD
Am remarcat că din ce în ce mai mulți dintre voi sunteți interesați de tehnologia eSIM sau chiar o utilizați deja.
Venim astăzi cu un topic care sperăm să vă fie de ajutor și vă prezentăm mai jos pașii prin care puteți activa un eSIM pe tabletă sau smartphone:
1. Asigură-te că telefonul sau tableta sunt compatibile cu tehnologia eSIM - aici ai lista device-urilor compatibile https://www.orange.ro/servicii/esim/
2. Obține cod QR pentru activare:
Contul MyOrange trebuie să fie activ de minimum 30 de zile și numărul pentru care se solicită trecerea la eSIM trebuie să fi fost adăugat în contul MyOrange cu mai mult de 30 zile în urmă.
QR code-ul de activare este tipărit pe hârtie. Codul de activare al profilului de eSIM are o valabilitate de 15 zile din momentul în care acesta a fost generat. După expirarea acestuia va trebui solicitat un nou cod de activare dintr-un magazin Orange.
3. Asigură-te că telefonul sau tableta sunt conectate la WiFi și ai codul de activare eSIM valabil. După activarea eSIM-ului pe un dispozitiv compatibil, codul folosit aferent devine invalid.
Pentru Samsung
Pentru iPhone
Pentru iPad
Toate profilele de eSIM instalate începând cu data de 18 iunie 2019 nu vor mai avea codul PIN initial activat. Activarea și personalizarea acestuia se va putea face de catre voi, direct din meniul telefonului, caz în care va fi solicitat codul PIN inițal, care ramane 0000.
În cazul în care întâmpini dificultăți la instalare, îți recomandăm să faci următoarele verificări:
În cazul în care dorești să schimbi telefonul pe care este instalat eSIM-ul, poți face modificarea din contul My Orange (laptop/ desktop) urmând pașii de mai sus pentru activare eSIM pe noul telefon (după instalare este nevoie să ștergi profilul din telefonul vechi, conectat la WiFi).
Dacă dorești poți merge și într-un magazin Orange pentru activare eSIM pe noul telefon.
Momentan tehnologia eSIM este disponibilă doar pentru abonamente (cu excepția abonamentului Yoxo).
Eu mi-am activat eSIM chiar când a apărut ca să nu mai folosesc 2 telefoane. Procesul a fost super simplu și rapid 🙂
Voi folosiți eSIM?
Update din 30.08.2023: Începând cu data de 30 august 2023 serviciul eSIM este disponibil și pentru clienții PrePay.
la 29-09-2020 05:47 PM
la 29-09-2020 05:58 PM
la 29-09-2020 08:03 PM
la 30-09-2020 08:24 AM
la 30-09-2020 03:03 PM
la 30-09-2020 03:18 PM
la 30-09-2020 03:44 PM
la 16-10-2020 02:32 PM
la 22-12-2020 10:44 AM
la 11-01-2021 03:01 PM
la 11-01-2021 04:16 PM
la 11-05-2021 09:42 PM
la 08-05-2024 04:12 PM
Buna ziua! as avea o intrebare legata de activarea eSIM in cazul nu mai avem acces la vechiul telefon care are deja eSIM pe el.
Telefonul vechi mi-a fost furat si avea eSIM setat, acum as dori reactivarea acelui numar de eSIM dar pe noul telefon. Cum se poate face aceasta activare? Cu mentiunea ca nu am acces la nici un Orange store/shop deoarce locuiesc in Spania
Mersi!
la 08-05-2024 04:38 PM
Salutare!
Prima recomandare: incearca direct din contul MyOrange
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/sim
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor