la 22-11-2022 06:41 PM - editat ultima oară la 23-11-2022 08:46 AM de DanielaH
Buna.
la 22-11-2022 07:01 PM
@Ancazub: Bun venit în Comunitate. Mergi într-un Orange Shop și vei putea primi și activa un nou SIM fizic, în locul eSIMului dezactivat. Succes.
la 22-11-2022 10:15 PM
Anca, e firesc ce ți s-a intamplat. Din moment ce ai dezactivat eSIM ul, ai rămas fără semnal, așa că trebuie să faci ce ți-a scris Flo, sa mergi într-un magazin Orange sa primești un SIM fizic sau sa reactivezi eSIM ul.
la 25-11-2022 10:24 AM
@Ancazub, ai fost într-un magazin Orange? Ai rezolvat?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor