anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am activat eSIM si am primit mesajul "SIM 1 not provisioned"

Ratna
Junior

Bună,

Am activat ieri eSIM pe telefon (Samsung Galaxy S21, 5G dual sim) si am active SIM 1 (sim card) si eSIM 1, însă acum îmi apare pe ecran mesajul "SIM 1 not provisioned". 

Are cineva idee ce înseamnă?

 

Mulțumesc.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut Ratna,

Bine ai venit in Comunitate!

Mesajul "SIM card not provisioned" se refera la configurarea SIM-ului de catre operator.

In Slot 1 mai ai vreun SIM? E cumva SIM-ul fizic pe care l-ai trecut pe eSIM? Daca da, scoate-l de acolo, ca n-ai la ce sa-l mai folosesti.

Odata ce ai activat eSIM, SIM-ul fizic se dezactiveaza. Cel mai probabil asta e si motivul pentru care primesti acel mesaj.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

delfinas
#StarMember

Ratna, bun venit in Comunitate!!!

Sper că pe SIM fizic ai un număr diferit față de cel de pe eSIM...

 

Ai găsit răspunsul potrivit? Marchează-l ca soluție si/sau oferă-i o apreciere, așa îi ajuți și pe ceilalți să-l descopere mai ușor!

Mulțumesc pentru reply.

Nop, am acelasi numar. Înțeleg ca după activarea eSIM, pot scoate definitiv din telefon sim card-ul?

arsradu
#StarMember

Salut Ratna,

Bine ai venit in Comunitate!

Mesajul "SIM card not provisioned" se refera la configurarea SIM-ului de catre operator.

In Slot 1 mai ai vreun SIM? E cumva SIM-ul fizic pe care l-ai trecut pe eSIM? Daca da, scoate-l de acolo, ca n-ai la ce sa-l mai folosesti.

Odata ce ai activat eSIM, SIM-ul fizic se dezactiveaza. Cel mai probabil asta e si motivul pentru care primesti acel mesaj.

Client Orange

Salut,

În regulă, l-am scos, dar acum apar inactive Calls și Messages. Este normal așa?

Unde anume apare acel mesaj? Observ ca semnal este, ceea ce inseamna ca eSIM-ul se inregistreaza in retea. Ai incercat sa faci un apel de test sau sa trimiti un mesaj? Nu se trimite?

Client Orange

După ce am scos SIM-ul fizic nu a mai apărut acea eroare. Am testat și funcționează  corect și mesageria și apelul. Se pare ca problema era de la SIM-ul fizic pe care trebuie să-l scot. 🙂

Mesajul acela apărea pe display ca notificare, dar cum spuneam, a dispărut acum.

Mulțumesc pentru ajutor!

Buuun! Doamne ajuta! 🙂 Ma bucur ca e totul ok acum.

Te asteptam si cu alta ocazie, cu vesti bune, in Comunitate! 🙂

Client Orange

Da, daca ai trecut pe eSIM, cel fizic nu-ți mai de folos, se anulează automat după activarea celui virtual. Asta e și ideea eSIM ului, să nu mai ai nevoie de SIM fizic.

Ai găsit răspunsul potrivit? Marchează-l ca soluție si/sau oferă-i o apreciere, așa îi ajuți și pe ceilalți să-l descopere mai ușor!

Ratna
Junior

Vă mulțumesc pentru lămuriri. 😁

Zi minunată să aveți!

Cu plăcere!!! Te mai așteptăm și altădată!

Ai găsit răspunsul potrivit? Marchează-l ca soluție si/sau oferă-i o apreciere, așa îi ajuți și pe ceilalți să-l descopere mai ușor!