la 07-02-2023 03:48 PM - editat ultima oară la 08-02-2023 09:03 AM de DanielaH
Buna ziua, am un abonament la orange, și am avut activata cartela eSim pe un telefon. Am schimbat telefonul și nu am reușit sa conectez cartela pe cel nou. Am încercat sa pun cartela normala in telefon și din păcate nu merge. Ce pot sa fac sa am din nou acces la cartela. Momentan nu sunt in țara si am nevoie urgent de nr meu de telefon.
la 07-02-2023 05:52 PM - editat ultima oară la 08-02-2023 09:03 AM de DanielaH
Buna @AuricaG24,
Pentru a activa numarul tau de telefon pe un nou SIM fizic iti trebuie o cartela SIM destinata in exclusivitate acestui proces. O poti comanda din contul tau My Orange dar poate fi livrata doar in tara, eventual sa o primească cineva in locul tau iar apoi sa o trimita catre tine in afara tarii. https://www.orange.ro/myaccount/reshape/sim/order
Dupa ce vei intra in posesia cartelei fizice poti face activare ei tot din contul My Orange: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/sim/change
Pentru a comanda noua cartela ai nevoie ca profilul eSIM sa fie activ pe telefon si sa ai activ serviciul roaming pentru ca vei primi un SMS cu un cod de confirmare.
Daca profilul tau eSIM nu mai este activ sau nu mai poți sa il activezi poți sa alegi opțiunea "Am SIM-ul, insa nu mai functioneaza" atunci cand comanzi o noua cartela pentru ca ai spus ca ai vechiul SIM cu tine dar nu merge. Va trebui sa introduci seria SIM-ului care nu funcționeze in pasul 3 de comanda, mai exact ultimele 12 cifre din serie.
07-02-2023 03:56 PM - editat 08-02-2023 09:07 AM
Salut,
Asta e unul dintre motivele pentru care eu unul nu recomand eSIM.
Incearca sa generezi un cod nou din My Orange. Ai aici instructiuni.
Daca nu merge asa, singura solutie este sa revii la fostul telefon (in caz ca nu l-ai resetat/vandut deja), pentru ca solutia pentru un nou cod QR (in caz ca nu poti direct din My Orange), este intr-un Orange Shop. Ceea ce, evident, nu poti sa faci din afara.
la 07-02-2023 04:07 PM
Nu ai ce sa faci, cartela fizică SIM se dezactivează după ce se activează eSIM. Ca sa ai din nou SIM fizic, trebuie sa vii/fii in țară și să mergi la un Orange Shop. Nu cred că poate fi trimisa o cartelă SIM noua in străinătate, dar poți întreba pe chatul My Orange.
la 07-02-2023 05:52 PM - editat ultima oară la 08-02-2023 09:03 AM de DanielaH
Buna @AuricaG24,
Pentru a activa numarul tau de telefon pe un nou SIM fizic iti trebuie o cartela SIM destinata in exclusivitate acestui proces. O poti comanda din contul tau My Orange dar poate fi livrata doar in tara, eventual sa o primească cineva in locul tau iar apoi sa o trimita catre tine in afara tarii. https://www.orange.ro/myaccount/reshape/sim/order
Dupa ce vei intra in posesia cartelei fizice poti face activare ei tot din contul My Orange: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/sim/change
Pentru a comanda noua cartela ai nevoie ca profilul eSIM sa fie activ pe telefon si sa ai activ serviciul roaming pentru ca vei primi un SMS cu un cod de confirmare.
Daca profilul tau eSIM nu mai este activ sau nu mai poți sa il activezi poți sa alegi opțiunea "Am SIM-ul, insa nu mai functioneaza" atunci cand comanzi o noua cartela pentru ca ai spus ca ai vechiul SIM cu tine dar nu merge. Va trebui sa introduci seria SIM-ului care nu funcționeze in pasul 3 de comanda, mai exact ultimele 12 cifre din serie.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor