anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Cod eroare 5000 activare esim

Ovo
Începător
Bună seara.
Am abonament Orange, am achiziționat un Samsung Galaxy Watch 4 LTE și încerc să activez esim. Urmez pașii de configurare a abundentului mobil și când încearcă să se conecteze la furnizorul de servicii îmi apare "cod de eroare 5000".
Ce înseamnă asta, de ce nu vrea să se conecteze la furnizorul de servicii?
4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember
Ovo, bun venit in Comunitate!!! Pentru obținerea și instalarea unui eSIM ar trebui sa mergi la Orange Shop, așa cum ți se spune și în mesajul de eroare, sa contactezi furnizorul de servicii.

DanielaH
Moderator
@Ovo, ai fost într-un Orange shop? Ai reușit să activezi eSIM-ul?

Ovo
Începător
Am reușit până la urmă. După vreo 2 zile in care n-am avut timp, am plecat spre un Orange Shop și când am ajuns, am zis să mai încerc încă o dată înainte să intru, să nu mă fac de râs. Și, minune, a funcționat! Am reușit să activez esim-ul!

DanielaH
Moderator
@Ovo, ne bucurăm că ai rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu feedback. Te mai așteptăm în Comunitate.