anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot activa contul My Orange

Lucas2
Începător

Salutare,

Am facut de curand un abonament Orange si vreau sa creez un cont nou pentru acest numar de telefon in My Orange.

Am creat contul, am primit pe email mesajul automat de la Orange ca trebuie confirm adresa de email facand click pe link-ul primit. Problema este ca pagina care incepe cu https://sso.orange.ro/wp/oro/confirmare-email si multe alte caractere se deschide cu eroare. Am incercat sa deschid link-ul de pe laptop cu Windows, iphone si ipad si aceeasi problema, eroare si nu pot activa contul. A mai patit cineva asa ceva? Multumesc!

 

 

 

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Specialist

Salut!

Am pățit și eu la fel, când am dat click pe link a apărut eroare. Însă în realitate adresa fusese confirmată.

Încearcă să te loghezi cu adresa de mail și parola in cont.

Oricum, daca in 48 de ore mailul nu va fi confirmat vei putea relua procesul de înregistrare.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Specialist

Salut!

Am pățit și eu la fel, când am dat click pe link a apărut eroare. Însă în realitate adresa fusese confirmată.

Încearcă să te loghezi cu adresa de mail și parola in cont.

Oricum, daca in 48 de ore mailul nu va fi confirmat vei putea relua procesul de înregistrare.

Multumesc. Asa este, desi da eroare de fiecare data, in realitate s-a activat in cele din urma.

Cu plăcere! Chiar și în cazul în care adresa de e-mail nu este confirmată din cauza unei erori, ai posibilitatea de a relua procesul de înregistrare după 48 de ore. Același lucru se aplică și atunci când este introdusă o adresă de mail greșită. Totuși, perioada de așteptare de 48 de ore pare destul de lungă.si Orange ar trebui să facă ceva in acest sens.

AndradaGO
Junior

Am pățit și eu la fel, când am dat click pe link