Hey guys, revin eu cu un raspuns la tot ce s-a intamplat. Inainte sa scriu aici pe forumuri, am trimis un e-mailcatre departamentul suport, email la care nu mi s-a raspuns. Apoi am postat si aici si am primit acel mesaj de la DanielaH. Am fost contactat in cateva ore si mi s-a zis la telefon ca nu au ce sa faca, functionalitatea inca nu e implementata la conturile business, decat la cele corporate si PF.
Am dat apoi de un forum pe softpedia, unde foarte multi clienti au avut succes cu activarea number share incercand de mai multe ori sa o activeze pe ceas. Unora le mergea a 3-a, a 4-a oara, altora a n-a, altora deloc. M-am inarmat si eu cu rabdare si dupa ce am incercat frenetic sa activez functia de cel putin 40 de ori -- timp in care imi dadea aceeasi eroare de eligibilitate -- si apoi a multa oara s-a activat. Aleluia.
La cateva zile dupa asta, am primit un telefon, follow-up al primului mail. M-a intrebat operatorul de problema, dar nu am mai avut rabdare sa tratez asta in call center a milioana oara, si le-am spus pur si simplu ca am rezolvat.
Sfatul meu ar fi sa incercati intr-o singura sesiune, tot asa, batraneste, de un milion de ori activarea functiei pana reusiti.