la 24-03-2023 08:36 PM
Salut, nu reușesc sa activez serviciul date voce pe iWatch. Urmez procedura de împerechere a ceasului cu telefonul iPhone 10 (ambele dispozitive cu ultimul update) însă la ultimul pas ‘rețea mobila’ nu se întâmpla nimic și sunt reapară etapa cu selectarea ‘setup acum’
Am contractat abonamentul și cumpărat ceasul special pentru a folosi fără telefon serviciul de voce. Soluții?
mulțumesc
la 25-03-2023 08:49 AM
Bun venit în Comunitate, Mihai!
Poți atașa, te rog, o captură de ecran cu pașii pe care îi urmezi, ca să ne dăm seama mai bine unde este eroarea? Mulțumim.
la 25-03-2023 08:56 AM
la 25-03-2023 09:13 AM
Mulțumesc pentru detalii. Vom ruga luni colegii să ne ajute cu o recomandare.
la 27-03-2023 10:58 AM
Salut!
Colegii n-au ajutat cu pașii care trebuie parcursi:
- se accesează aplicația Watch de pe IPhone si se asociază prin bluetooth IPhone cu Apple Watch Cellular cu eSIM si 4G
- vei fi redirecționat către o pagina nouă de autentificare MyOrange unde trebuie să te loghezi
- după autentificare va aparea un ecran nou tot de la Orange cu informații despre opțiunea Number Share și aici trebuie să apeși butonul ''Continuă''
- în continare va aparea o pagină Orange unde este necesar să bifezi cele 2 căsuțe și apoi să apeși butonul ''Activează opțiunea''
- o să apară o pagină nouă (nu trebuie deconectat Apple Watch-ul de la IPhone) și aici trebuie să aștepți până "Pregatirea" și "Activarea" se realizează, apoi apeși butonul de inchidere
Te rog să ne spui dacă acștia sunt pașii pe care i-ai urmat. Dacă situația persistă, te rugăm să ne transmiți numărul de telefon în mesaj privat pentru o verificare punctuală.
Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor