anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

ZTE F6600R - bridge, Ip fix, ipv4, ipv6

Geron
Începător

Bună, 

Am.optat pentru IP Fix, ca am nevoie, și ulterior am vrut sa am ZTE-ul in modul bridge. Okay, tipa de la tehnic a zis că un restart o să îl pună în modul bridge(după ce a făcut ea ci figurațiile). Nu s a întâmplat. Mi s a mai spus că ar merge și un reset la router. 

După reset, nu mai am IP Fix, nu mai am IPv4 ci doar IPv6, și nu mai pot accesa anumite siteuri. Nu mai am ipv4 public(cu toate că plătesc pt IP fix și ar trebui sa am unul rezervat).

Nu am internet funcționabil de duminică 17.08.2025. 

Departamentul tehnic e cumva depășită de situație și nu pot activa modul IPv4, că nah, trebuie trimis la alt departament. 

 

7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember

Salutare, 

Stau de duminică cu tehnicul la telefon, am cel puțin 18 ore vorbite săptămâna asta. Din păcate primesc răspunsuri "am escaladat". 

Am cerut să se activeze ipv4 și să am ip-ul fix pentru care plătesc. 


@Geron  a scris:

Salutare, 

Stau de duminică cu tehnicul la telefon, am cel puțin 18 ore vorbite săptămâna asta. Din păcate primesc răspunsuri "am escaladat". 

Am cerut să se activeze ipv4 și să am ip-ul fix pentru care plătesc. 


Am făcut tutorialul dar tot nu funcționează. Merg site-urile ipv6, restul nu. 

@Geron: Pentru că nu am certitudinea verificării, posibil ca problema ta să fie încă în stadiul de ”escaladat”. Altfel nu ar trebui să existe probleme. Rămâne de reîncercat și discutat cu cineva de pe tehnic care să înțeleagă ceea ce dorești. Succes.

Problema este că nu mi se alocă IPv4 by default, și practic se taie conexiunea. Am sesizări deschise dar momentan nimeni nu știe de ce se întâmplă. Problema cea mai mare este că stau fara internet de duminică și am niste echipamente care necesită conexiune. 

Lucifer
Cunoscător

Salut,

Da, trecerea ONT-ului in modul bridge nu pare sa fie un proces bine cunoscut de oamenii de la suport (judecand cel putin dupa cate postari pe acest subiect gasesti aici in comunitate).

Ar fi o ideea ca cineva tehnic de la Orange sa documenteze procesul si sa il posteze undeva public la vedere.

DanielaH
Moderator

@Geron, s-a rezolvat situația?