la 28-11-2022 12:49 PM
Are cineva idee ce înseamnă asta? Sau care poate fi cauza? E roșu intermitent
la 28-11-2022 01:26 PM - editat ultima oară la 28-11-2022 01:30 PM de DanielaH
Help!
Dacă am o problema cu fibra, cum pot lua legătura cu cei care se ocupa cu asta? Un număr de telefon (fără costuri) sau cumva sa pot da de cei de orange, sa trimită pe cineva
la 29-11-2022 08:16 AM
@LiviuBancila: Numărul unic de contact pentru Serviciul Clienți este 300 sau 0374300300, așa cum ți-a comunicat și @arsradu. Verifică totuși dacă problema legată de semnalul pe fibră nu are o cauză internă: cablul de FO îndoit la mai mult de 90grade. Este de preferat să aibă o deschidere mai mare de 120grade a eventualelor coturi pe traseu.
28-11-2022 02:13 PM - editat 28-11-2022 02:29 PM
LOS însemna loss of signal. Adica nu ai semnal. Altfel spus…e de la ei. 🙂
Suna la 300/0374 300 300 sau pe chat-ul Djingo (daca esti client Orange Romania) si vezi ce se intampla si daca pot face ceva in sensul asta.
la 28-11-2022 02:36 PM
Deci, încerc sa dau de eu de azi dimineața și nimic.. și efectiv la niciun telefon nu găsesc pe nimeni doar robotul acela.. așa prost sa fie serviciul suport ??
la 28-11-2022 04:23 PM
Esti pe abonament? Daca da, incearca 1-1-1-0. La prepaid, poti incerca 5-2-0.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor