la 16-01-2023 08:03 PM
Mi s-a spus de la call center Orange Comm ca pe un contract de Fiber 100 cu router ZTE nu mai pot configura SSID ul retelei si parola. Adica nu mai pot accesa interfata routerului la 192.168.1.1.
Configurarea se poate face numai prin call center!
Adevarat? Mi se pare excesiv sa le dau parola de wifi prin tel ca sa o seteze ei.
la 16-01-2023 09:09 PM
Anumite configurări se fac doar din call center, o parte le poți face și tu.
Dacă vrei în mod special sa ai control, ai varianta sa cumperi un router și sa ceri ca routerul din custodie sa fie trecut în mod bridge.
la 16-01-2023 09:20 PM
Pai tocmai ca nu pot accesa pagina de web a routerului, deci nu pot sa fac nicio configurare.
Solutia cu al doilea router in mod AP am verificat-o si merge.
16-01-2023 10:38 PM - editat 16-01-2023 10:38 PM
@PeterAR: Dacă e mai ok cu un alt router în AP și mai ales dacă satisface toate dorințele, atunci de ce să ne cramponăm de dorința de a utiliza obligatoriu un singur router? Nu are rost. Nu se poate cu unul singur..... atunci îl montezi pe al doilea și faci toate configurările de care ai nevoie pe acesta. Cel mai simplu.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor