la 20-11-2023 01:09 PM
la 20-11-2023 01:48 PM
@DMI: Un echipament care nu mai prezintă caracteristici de funcționare trebuie înlocuit. Cu atât mai mult cu cât ești încă în perioada minimă contractuală de 24 de luni. Ba mai mult, solicită chiar un ”upgrade” la un model B535 (de exemplu) dar nu B311... un model cu rateuri multe.
Dacă cei din magazin refuză, transmite cererea online. Îi contactezi din aplicația MyOrange / Altele / Contact și Feedback / Scrie-ne. Succes.
la 27-11-2023 08:27 PM
Am fost sunat astazi de catre Orange si in loc sa imi schimbe/repare router-ul am primit acelasi raspuns " nu va putem ajuta, singura solutie este sa va prelungiti contractul cu 24 de luni". Este incredibil si dezamagitor in acelasi timp cum isi trateaza clientii care inca sunt sub contract cu ei. Ca si client platesti pentru un serviciu dar nu beneficiezi de el...
la 27-11-2023 08:33 PM
Atunci simplu: ”Întrucât echipamentul dvs este defect din data de.... și nu doriți să îl înlocuiți nici după N sesizări, mă văd obligat să solicit rezilierea contractului privind furnizarea acestor servicii. Cu respect.... X-ulescu”. Succes.
20-11-2023 02:55 PM - editat 20-11-2023 03:06 PM
Salutare!
Trebuia să ceri routerul B 530 sau 535, care este mult mai stabil și mult mai în regulă decât acea petardă de 311. Am spus-o pe mai multe topicuri că este praf acel router, iar la 2 ani ai dreptul să ceri alt router. Nu te mai plimba cu acela și ceri altul, pur și simplu, dar B 530, dar probabil te vor pune să reprelungești.
Ai aici exemplu de topic, unde B 311 prezintă probleme:
si aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/internet-fix/probleme-router-b311/td-p/44226
Și exemplele pot continua!
Baftă!
la 27-11-2023 08:29 PM
Am fost sunat astazi de catre Orange si in loc sa imi schimbe/repare router-ul am primit acelasi raspuns " nu va putem ajuta, singura solutie este sa va prelungiti contractul cu 24 de luni". Este incredibil si dezamagitor in acelasi timp cum isi trateaza clientii care inca sunt sub contract cu ei. Ca si client platesti pentru un serviciu dar nu beneficiezi de el. Nu ma asteptam la asa ceva, am sa incerc sa gasesc un alt provider pentru toate serviciile Orange: internet, TV si telefonie.
la 27-11-2023 08:59 PM
Ți-am spus că nu îți vor da fără reprelungire alt router. Din păcate, când ai prelungit, trebuia să ceri atunci altul.
la 28-11-2023 01:28 PM
Salutare!
Din pacate, problema routerului nu prea poate fi pusa in ograda Orange din motivele primite (acel router a fost vandut catre tine, chiar daca pretul a fost 0). Daca era in custodie, lucrurile stateau altfel (ar fi fost schimbat). Situatia este similara cu achizitia unui telefon mobil.
Daca ai fibra in zona, incearca sa treci abonametul de pe GSM pe firba. Din pacate, stocul de router huawei este, in momentul asta, foarte limitat din cauza Black Friday.
https://www.orange.ro/cautare/?kw=huawei
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor