anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Router nou orange Huawei 4G CPE 3

Diana15
Junior entuziast

Bună ziua! Am primit de la orange un routuer nou cu o carteluță orange. Se numește Huawei 4G CPE 3. Am activat carteluța în telefonul meu, dupa care am introdus o în router și am sunat la orage pentru a mi activa din sistem. L am băgat în priză, s a aprins tot, doar ca butonul de la internet este mereu roșu și butonul de la wifi este alb. Ce trebuie să fac mai departe?

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Introduci din nou sim-ul în telefon și dezactivezi codul pin al cartelei care este 0000. Dacă nu faci asta, nu va funcționa nicicum.

De asemenea, asigură-te că ai routerul pus unde captează cel mai bine semnal, adică mai aproape de o fereastră, de unde vine semnalul.

Baftă și să ne spui dacă ai reușit!

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

MihaiC99
Cunoscător

Ai dezactivat codul pin înainte de a introduce sim-ul in router?

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Introduci din nou sim-ul în telefon și dezactivezi codul pin al cartelei care este 0000. Dacă nu faci asta, nu va funcționa nicicum.

De asemenea, asigură-te că ai routerul pus unde captează cel mai bine semnal, adică mai aproape de o fereastră, de unde vine semnalul.

Baftă și să ne spui dacă ai reușit!

Diana15
Junior entuziast

Vă anunț imediat cum rezolv.Mulțumesc!

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Ai aici un topic despre cum să dezactivezi codul pin al cartelei SIM.

Baftă multă!

Diana15
Junior entuziast

Am dezactivat, tot nu merge

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Atunci ia legătura cu ei la 0374300300 sau pe Chat Djingo   (transfer operator)sau chiar din aplicatia My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Dă și o resetare înainte la router, cu o scobitoare in acea găurică din spate , unde scrie Reset. Ții scobitoarea apăsată până se sting toate ledurile ( vreo 5 secunde), după care aștepți să își revină și vezi ce face.

Dacă nu funcționează, este posibil ca serviciul să nu fie activ și trebuie să ți-l activeze ei.

Baftă!

Diana15
Junior entuziast

Mulțumesc! Mi au activat ieri din calculator, au zis sa sun la deranjamente.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Oricum, tot cu ei trebuie să ții legătura.

Succes!

RafaHelper
#StarMember

Salut @Diana15

Ai rezolvat problema?