la 22-01-2025 03:32 PM - editat ultima oară la 22-01-2025 03:38 PM de DanielaH
Bună ziua! Am primit de la orange un routuer nou cu o carteluță orange. Se numește Huawei 4G CPE 3. Am activat carteluța în telefonul meu, dupa care am introdus o în router și am sunat la orage pentru a mi activa din sistem. L am băgat în priză, s a aprins tot, doar ca butonul de la internet este mereu roșu și butonul de la wifi este alb. Ce trebuie să fac mai departe?
la 22-01-2025 04:21 PM
Salutare!
Introduci din nou sim-ul în telefon și dezactivezi codul pin al cartelei care este 0000. Dacă nu faci asta, nu va funcționa nicicum.
De asemenea, asigură-te că ai routerul pus unde captează cel mai bine semnal, adică mai aproape de o fereastră, de unde vine semnalul.
Baftă și să ne spui dacă ai reușit!
la 22-01-2025 03:46 PM
Ai dezactivat codul pin înainte de a introduce sim-ul in router?
la 22-01-2025 04:21 PM
Salutare!
Introduci din nou sim-ul în telefon și dezactivezi codul pin al cartelei care este 0000. Dacă nu faci asta, nu va funcționa nicicum.
De asemenea, asigură-te că ai routerul pus unde captează cel mai bine semnal, adică mai aproape de o fereastră, de unde vine semnalul.
Baftă și să ne spui dacă ai reușit!
la 22-01-2025 04:32 PM
Vă anunț imediat cum rezolv.Mulțumesc!
la 22-01-2025 06:19 PM
Ai aici un topic despre cum să dezactivezi codul pin al cartelei SIM.
Baftă multă!
la 22-01-2025 06:42 PM
Am dezactivat, tot nu merge
22-01-2025 06:48 PM - editat 22-01-2025 06:53 PM
Atunci ia legătura cu ei la 0374300300 sau pe Chat Djingo (transfer operator)sau chiar din aplicatia My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Dă și o resetare înainte la router, cu o scobitoare in acea găurică din spate , unde scrie Reset. Ții scobitoarea apăsată până se sting toate ledurile ( vreo 5 secunde), după care aștepți să își revină și vezi ce face.
Dacă nu funcționează, este posibil ca serviciul să nu fie activ și trebuie să ți-l activeze ei.
Baftă!
la 22-01-2025 07:25 PM
Mulțumesc! Mi au activat ieri din calculator, au zis sa sun la deranjamente.
la 22-01-2025 07:51 PM
Oricum, tot cu ei trebuie să ții legătura.
Succes!
la 24-01-2025 11:32 AM
Salut @Diana15,
Ai rezolvat problema?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor