la 28-06-2025 04:28 PM - editat ultima oară la 04-07-2025 04:13 PM de DanielaH
Salutare,
Am facut o cerere la tehnic pentru a trece router-ul ZTE F6600R in mod bridge, persoana de la tehnic mi-a confirmat ca router-ul a fost trecut in mod bridge si sa folosesc port-ul LAN1 si DHCP auto la router-ul meu. Zis si facut, insa router-ul tot nu pare ca e mod bridge desi mi s-a confirmat si a 2-a oara de la tehnic ca router-ul ZTE se afla in mod bridge.
Pe WAN, la router-ul meu personal, inca primesc IP intern in loc de IP public.
Am incercat factory reset la ambele routere, power off-uri si restart-uri dar fara niciun rezultat. La router-ul ZTE DHCP Server este setat ON, daca-l setez pe OFF nu mai am acces la router-ul meu.
Router folosit: Ubiquiti Dream Router 7.
Mentionez ca orice port schimb, in continuare primesc internet pe al 2-lea router.
la 04-07-2025 04:00 PM
Problema a fost rezolvată. Ca soluție, aș sugera să vorbiți cu cei de la tehnic și să le oferiți cât mai multe detalii.
la 28-08-2025 04:47 PM
Mulțumesc mult pentru ajutor, astăzi am fost sunat de la Orange tehnic și s-a rezolvat problema, am dat un restart la router și în sfârșit am IP public 🤗
la 28-08-2025 04:51 PM
Bună, @bba ! Ne bucură faptul că totul este în regulă acum și ca te-am putut ajuta.
Zi frumoasă și te mai așteptăm în Comunitate. 😊
la 04-09-2025 03:47 PM
Buna ziua, intampin aceasta problema cu setarea ont ului in modul bridge, am sunat la suport au deschis si ticket. Au zis ca verifica insa routerul inca nu tunctioneaza in modul bridge. Au trimis si un tehnician iar acel tehnician mi a spus ca nu se poate seta acest router 6600r in modul bridge. Cum putem lua legatura cu un network admin care se price sau stie ce trebuie facut. La un simplu search pe google apare un tool de la zte care creeaza in modul routerului o alta conexiune wan pentru bridge. Astept raspunsul dvs.
la 04-09-2025 04:02 PM
Bun venit în Comunitate, Florin!
Dacă există un ticket deschis pentru situația ta, înseamnă că ea este în atenția colegilor noștri spre verificare și soluționare. Îți recomandăm să aștepți răspunsul lor.
la 09-10-2025 05:52 AM
Am si eu exact aceeasi probleme cu modul bridge activat dar inexistent. GeorgianaD am lasat intr-un mesaj privat codul de abonat, poate ma poti ajuta.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor