- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-05-2023 02:20 PM - editat ultima oară la 05-06-2023 09:05 AM de DanielaH

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-05-2023 08:01 PM
Suni la 300 și ceri ajutorul. Nici eu nu am, dar nici nu-mi trebuie.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-05-2023 03:11 PM - editat ultima oară la 30-05-2023 03:23 PM de DanielaH
@Andrei241: Bun venit în Comunitate. Ce anume interesează despre routerul cu WiFi 6? Caracteristici despre acesta? Ai deja sau dorești abonament cu WiFi 6? Sau întâmpini neclarități / dificultăți în utilizarea acestui router? Te așteptăm cu detalii pentru a-ți oferi o soluție. Numai bine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-05-2023 07:36 PM
Salutare!
Nu reusesc sa configurez port forwarding pe el. Toate configurarile sunt facute, te rog ajutor! 🙂
Multumesc,
Anderi

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-05-2023 08:01 PM
Suni la 300 și ceri ajutorul. Nici eu nu am, dar nici nu-mi trebuie.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-06-2023 12:11 PM
Buna ziua,
Dupa multe apeluri la 300, am dat restart la ruter si a functionat.
Multumesc.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-06-2023 12:16 PM
Mă bucur că ai reușit!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-05-2023 03:28 PM
Salutare!
Eu am două modele, în două locații. Adică ZTE 6600, cât și Sagemcom Livebox, ambele cu fibră 2000 și wifi 6. Dacă ai dispozitive compatibile, ambele duc pe wifi cam 1,7 chiar 1,8 Gbps.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-05-2023 09:41 PM
Salut,
Nu reusesc sa configurez port forwarding pe router. Serviciul clienti nu ofera asistenta. Ma poti ajuta?
Multumesc.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
30-05-2023 09:42 PM - editat 30-05-2023 09:44 PM
Din păcate, nu mă pricep la așa ceva. Trebuie insistat la ei. Eu sunt tot client, ca și tine. Îmi pare rău!
Poate te ajută răspunsul de aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/internet-fix/port-forwarding-zte-f6600r/m-p/101181
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-05-2023 12:17 AM
@Andrei241: Găsești la o căutare în Comunitate modalitatea pas cu pas de configurare pentru port forwarding. Singura problemă este că atât timp cât nu ai un IP public (și mai ales dacă ai nevoie de IPv4), atunci e obligatoriu discuție cu cei de la Serviciul clienți pentru activare. Altfel, deși configurezi corect portul, IPul routerului NU este văzut din internet (exteriorul LANului). Spor.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-06-2023 12:14 PM
Multumesc,
Andrei
