[Rezolvat] Led internet nefunctional de pe router

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2021 12:40 AM
Buna, dupa o pana de curent in urma unei vijelii led-ul de la internet nu s-a mai aprins pe router. am verificat toate cablurile, am inchis, deschis, dar nu si-a revenit. cum as putea rezolva?
5 Răspunsuri 5

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2021 07:47 AM
sa intelegem ca nu ai internet ?! (sau ledul de pe modem nu mai functioneaza)
ai doua variante - ori iti revine internetul (dupa furtuna) ori suni la asistenta Orange
https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2021 09:01 AM
Salutare!
Și eu zic să suni la ei, iar dacă s-a defectat aparatul respectiv, cu siguranță va fi înlocuit. Dar probabil că după ce vor face verificări. Știu că la mine a venit destul de repede un domn și mi-a înlocuit ruoterul în urma unei sesizări. Sper să se rezolve cât mai repede și la tine, indiferent că e de la aparat sau de la rețea!
Baftă!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2021 11:26 AM
Cel mai probabil problema nu e la router, e undeva pe traseu, pana acolo. Probabil un cablu s-a rupt in urma vijeliei, sau un switch pe undeva a ramas fara curent.
Daca ai net cu toate ca nu se aprinde becul, atunci ar putea sa fie o problema cu router-ul. Dar ma gandesc ca nu ai net. Deci problema nu e led-ul, problema e conexiunea pana in router. Si daca ai verificat deja cablurile in casa, inseamna ca problema e afara.
Cum zicea si Mihai mai sus, incearca sa iei legatura cu ei, si vezi ce-ti zic.
Client Orange
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-08-2021 10:57 AM
@Maria70, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat problema cu routerul?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-08-2021 11:24 PM
Da. S-a rezolvat astăzi. Era o problemă de la legăturile de pe casa scării.
