la 23-08-2023 07:34 PM - editat ultima oară la 24-08-2023 03:20 PM de DanielaH
la 24-08-2023 02:34 PM
S-a rezolvat. Decodorul era problema.
la 23-08-2023 08:14 PM
Salut,
Ai incercat sa apelezi serviciul clienti? Pare o problema din sistem.
la 23-08-2023 08:16 PM
Nu, n-am apelat....
M-am gandit ca poate e ceva ce pot face eu, fara interventie din partea lor, sau fara sa vina un tehnician. Voi incerca sa sun maine. Multumesc
la 23-08-2023 08:20 PM
S-ar putea sa nu fie nevoie de tehnician. S-ar putea sa fie o chestie de configurare din sistem. De-aia ziceam sa incerci eventual sa suni si poate se rezolva chiar telefonic. 🙂 Daca e sa trimita tehnician, tot trebuie sa suni oricum.
La o prima vedere, nu cred ca e ceva ce ai putea sa faci tu. Dar e bine ca ai deschis topicul pentru ca sunt colegi care se pricep mai bine la chestiile astea si ar putea sa vina cu o idee. 🙂
23-08-2023 09:00 PM - editat 23-08-2023 09:01 PM
Salutare!
Nu ai primit și un card suplimentar care să fie introdus în acel receptor? Eu am ci+, dar bănuiesc faptul că în acel receptor mai trebuie un card introdus. Oricum, dacă nu reușești, ia legătura cu ei pentru asistență.
la 23-08-2023 09:15 PM
Are un tv card in el, arata ca un card bancar. Am incercat sa il scot si sa il reintroduc, dar tot da eroare.
23-08-2023 09:20 PM - editat 23-08-2023 09:21 PM
Cred ca undeva e o confuzie. Ne poti spune cumva cum e configurat acum sistemul tau?
Un televizor e cu decodor, unul cu card CI+? Ideea e ca, din cate stiu, trebuie sa folosesti una sau cealalta. Adica fie decodor (cu cartela in el), fie card CI+ care se introduce direct in televizor. Dar nu si una si cealalta pe acelasi TV.
Daca poti, da-ne mai multe amanunte cum e configurat acum sistemul. Pentru ca e posibil acolo sa fie si problema.
la 24-08-2023 07:57 AM
Am 3 televizoare in casa. Doua cu card ci+, si acesta care l-a montat azi, cu decodor. Tehnicianul nu a putut sa ii puna card ci, pentru ca televizorul nu citeste fibra. Cred ca e mai chinezesc decat celelalte doua, deci i-a pus decodor.
24-08-2023 09:42 AM - editat 24-08-2023 09:43 AM
E mai chinezesc decat celelalte doua? :))) Buna asta.
Te intrebam cum e confirgurata reteaua pentru ca intelesesem de mai sus ca acel card e introdus in TV. Motiv pentru care am presupus ca vorbim de un card CI+ introdus in TV, ceea ce ar fi exclus nevoia unui decodor.
Dar banuiesc ca te refereai la cartela care intra in decodor, si care, daca nu ma insel, e foarte similara, daca nu chiar identica, cu o cartela SIM. Probabil ca nu genul de introdus in telefon, dar asemanatoare ca design si (probabil) functionalitate.
Oricum, vezi cu serviciul clienti ce reusesti sa rezolvi. Si te asteptam cu vesti bune! 🙂
la 23-08-2023 09:20 PM
Un restart la receiver ai dat?
Dacă tot nu vrea, ia legătura cu asistența, că au program și acum.
la 24-08-2023 08:06 AM
I-am dat si tot asa face. Sun imediat la 300, sa vad ce spun
la 24-08-2023 08:16 AM
Baftă!
la 24-08-2023 11:00 AM
Tocmai am sunat, mi s-a cerut lista canalelor care nu merg, i le-am insirat pe toate pana am dat de Comedy Central si mi s-a spus ca "Aaa, pai daca nu va merge Comedy Central chiar e tragedie". Dragut.
la 24-08-2023 11:01 AM
Lol... Macar au rezolvat?
la 24-08-2023 11:16 AM
Vor trimite un tehnician
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor