anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare Tv-decodorul nu este configurat corect

Blue12
Senior

Tocmai am cerut o suplimentare de decodor pentru tv nou, suplimentare ce a avut loc acum vreo doua ore. Abonament Tv Premium prin fibra. Pe canalele platite (deci cele premium), marcate cu € imi apare eroarea de mai jos.

 

 

1 Soluţie acceptată‚

Blue12
Senior

S-a rezolvat. Decodorul era problema.

Vizualizare soluţie în postul original

20 Răspunsuri 20

arsradu
#StarMember

Salut,

Ai incercat sa apelezi serviciul clienti? Pare o problema din sistem.

Client Orange

Nu, n-am apelat....

M-am gandit ca poate e ceva ce pot face eu, fara interventie din partea lor, sau fara sa vina un tehnician. Voi incerca sa sun maine. Multumesc

S-ar putea sa nu fie nevoie de tehnician. S-ar putea sa fie o chestie de configurare din sistem. De-aia ziceam sa incerci eventual sa suni si poate se rezolva chiar telefonic. 🙂 Daca e sa trimita tehnician, tot trebuie sa suni oricum.

La o prima vedere, nu cred ca e ceva ce ai putea sa faci tu. Dar e bine ca ai deschis topicul pentru ca sunt colegi care se pricep mai bine la chestiile astea si ar putea sa vina cu o idee. 🙂

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Nu ai primit și un card suplimentar care să fie introdus în acel receptor? Eu am ci+, dar bănuiesc faptul că în acel receptor mai trebuie un card introdus. Oricum, dacă nu reușești, ia legătura cu ei pentru asistență.

Are un tv card in el, arata ca un card bancar. Am incercat sa il scot si sa il reintroduc, dar tot da eroare.

Cred ca undeva e o confuzie. Ne poti spune cumva cum e configurat acum sistemul tau?

Un televizor e cu decodor, unul cu card CI+? Ideea e ca, din cate stiu, trebuie sa folosesti una sau cealalta. Adica fie decodor (cu cartela in el), fie card CI+ care se introduce direct in televizor. Dar nu si una si cealalta pe acelasi TV.

Daca poti, da-ne mai multe amanunte cum e configurat acum sistemul. Pentru ca e posibil acolo sa fie si problema.

Client Orange

Am 3 televizoare in casa. Doua cu card ci+, si acesta care l-a montat azi, cu decodor. Tehnicianul nu a putut sa ii puna card ci, pentru ca televizorul nu citeste fibra. Cred ca e mai chinezesc decat celelalte doua, deci i-a pus decodor.

E mai chinezesc decat celelalte doua? :))) Buna asta.

Te intrebam cum e confirgurata reteaua pentru ca intelesesem de mai sus ca acel card e introdus in TV. Motiv pentru care am presupus ca vorbim de un card CI+ introdus in TV, ceea ce ar fi exclus nevoia unui decodor.

Dar banuiesc ca te refereai la cartela care intra in decodor, si care, daca nu ma insel, e foarte similara, daca nu chiar identica, cu o cartela SIM. Probabil ca nu genul de introdus in telefon, dar asemanatoare ca design si (probabil) functionalitate.

Oricum, vezi cu serviciul clienti ce reusesti sa rezolvi. Si te asteptam cu vesti bune! 🙂

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Un restart la receiver ai dat?

Dacă tot nu vrea,  ia legătura cu asistența, că au program și acum.

I-am dat si tot asa face. Sun imediat la 300, sa vad ce spun

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Baftă!

Blue12
Senior

Tocmai am sunat, mi s-a cerut lista canalelor care nu merg, i le-am insirat pe toate pana am dat de Comedy Central si mi s-a spus ca "Aaa, pai daca nu va merge Comedy Central chiar e tragedie". Dragut. 

Lol... Macar au rezolvat?

Client Orange

Vor trimite un tehnician