Rețea 2.5g prin switch legat la ZTE6605R
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-02-2025 08:41 PM
Am conectat un switch 2.5g cu 8 porturi la portul 1 ZTE6605r și legătură la internet de pe echipamentele conectate la switch se întrerupe constant. Ce setări trebuie făcute în router sa funcționeze corect porturile switch care este fără management?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
22-02-2025 02:04 PM - editat 22-02-2025 02:08 PM
Salut! Atunci când conectezi un switch, nu este necesară nicio configurare suplimentară pe router. Dacă întâmpini probleme, verifică mai întâi cablul dintre switch și router, deoarece acesta poate fi defect, prost mufat sau de o categorie inferioară CAT5E. De asemenea, problema poate fi cauzată și de o defecțiune a switch-ului.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-02-2025 06:02 PM
Toate cablurile și echipamentele sunt noi și testate separat, switch ul pierde pachete conectat la routerul Orange, pe alt router funcționează corect
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
22-02-2025 06:09 PM - editat 22-02-2025 06:12 PM
Faptul că este nou nu exclude posibilitatea unui defect sau a unei probleme de compatibilitate. Cu ce ai testat cablurile de afirmi că sunt verificate?
Dacă routerul funcționează corect singur, dar apar probleme când adaugi switch-ul, atunci sursa problemei este fie switch-ul, fie cablurile.
Ne poți spune ce tip de cabluri folosești, cum sunt mufate și ce model de switch ai? Mulțumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-02-2025 06:14 PM
Cablurile testate din router Orange în patchpanel ok, când pun switch între ele nu mai merge. Switchul testat în rețea funcționează în parametri, erorile ma gândesc ca pot fi din alocarea ip urilor din router
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-02-2025 06:18 PM
Revin cu aceeași întrebare: cum ai testat cablurile? Observ că ai menționat și un patch panel. Sunt convins că problema este în proporție de 90% legată de cabluri, configurarea acestora și doar 10% de switch.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-02-2025 10:07 AM
@Adrian41, s-a rezolvat situația?
