anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu router zte 6600 - nu mai functioneaza camerele

Marian-B
Junior

Bună ziua,

Am doua camere de la Homeguard care au funcționat f bine pana a venit routerul zte 6600 cu fibra. Din acest moment nu au mai vrut sa meargă. Am intrat și am separat 5g și 2,4 dar tot nu se conecteaza. Camerele vor numai 2,4. Sunt camere 

Camera IP Wireless HOMEGUARD HGWIP-813

Dacă știți un răspuns sau dacă mai trebuie sa mai modific ceva în router va rămân recunoscator

 

11 Răspunsuri 11

FLo1
#StarMember

@Marian-B: Bun venit în Comunitate. Pe lângă conectarea la un SSID WiFi de 2,4GHz, mai trebuie avut în vedere editarea conexiunii WiFi pentru fiecare cameră. Cauza: datele de conectare nu sunt memorate corect. 

Poți încerca și reinstalarea de la zero cu scanarea QR codului camerei în aplicația utilizată, cum probabil ai procedat inițial. 

Dacă ai încercat deja te așteptăm cu feedback. Spor.

Marian-B
Junior

Mulțumesc frumos, dar nu sunt genul de camere cu cod QR sunt mai simple. Protocolul de instalare - din aplicație dai add, ii dai rețeaua + parola și aplicația generează un cod QR plecare îl dai la citit de Camera.

Da, îmi amintesc acea variantă de instalare. Oricum, dacă ai verificat condițiile de conectare și sunt ok, atunci resetează aplicația și camera și reia procesul de instalare.  Ceva la partea cu etapele de confirmare/configurare rețea.... nu e ok.

DanielaH
Moderator

@Marian-B, s-a rezolvat situația?

Bună Daniela,

Nu, nu am rezolvat, sunt în aceasta situație de circa 2 luni. Dacă le mut la alta locație functioneaza. Am mers cu 1 Camera în doua locații diferite și a mers perfect.

"Locații diferite" = router diferit? Operator diferit? Distanță față de router? Consider că WLAN-ul routerului nu e configurat similar cu cerințele camerelor. Revino asupra parametrilor rețelei WiFi și va fi ok.

"Locații diferite" = router diferit? DA fiberhome de la digi si huavei de la orange, Operator diferit? DA, digi si orange, Distanță față de router? Este un apartament de 3 camere asa ca nu este distanta mare. Camerele au funcționat perfect înainte sa vina routerul zte cu fibra

 

 

Mulțumesc de clarificare. Ideea: camere configurate ca P2P, nu au nevoie de permisiuni speciale. Totuși, parametri rețelei WiFi și un SSID cu același nume, parolă și frecvență (2,4GHz) este obligatoriu.

În acest moment am reușit sa separ cele doua benzi (2,4 și 5g) fiecare cu alt nume și cu alta parola. Dar tot nu funcționează. Cred/Sper sa mai fie ceva de reglat, de modificat din router de care nu știu eu. Pentru asta am apelat la voi (comunitatea Orange).

Buna @Marian-B 

Poti incerca urmatoarele solutii:

  1. Asigura-te ca ai activat si configurat corect reteaua de 2.4GHz - aceasta trebuie sa fie activata si de asemeni sa foloseasca o metoda de criptare WPA2-PSK sau WPA3 deoarece unele dispozitive mai vechi nu functioneaza bine cu metode de criptare mai noi sau mai avansate.
  2. Dezactiveaza temporar banda de 5 GHz - chiar daca le-ai separat si parolat pe amandoua (2.4 si 5), unele dispozitive au probleme in a diferentia retelele, si de aceea ar trebui sa dezactivezi temporar banda de 5GHz si sa te asiguri ca se face conectarea camerei la reteaua de 2.4GHz.
  3. Ar trebui sa verifici canalele de frecventa pentru 2.4GHz - Camerele mai vechi, au dificultati in a se conecta la o retea de 2.4GHz, daca aceasta foloseste un canal Wi-Fi foarte ridicat, ca se ex 11 sau 13. Recomandarea mea este sa alegi manual din interfata routerului, un canal inferior, preferabil intre 1-6, si vezi daca acest lucru rezolva problema.
  4. Ar trebui sa dezactivezi Wi-Fi 6 (802.11ax) pe 2.4GHz - in cazul in care routerul suporta Wi-Fi 6, ar trebui dezactivat din acelasi considerent ca la punctul 2. Incearca sa lasi routerul sa functioneze pe 802.11n
  5. Daca stii cum sa faci, ar trebui sa verifici si filtrarea adreselor MAC - in cazul in care routerul are functia de filtrare a adreselor MAC activata, ar trebui sa adaugi in acea lista, ca si permisiuni acceptate, adresele MAC ale camerelor. 

Recomandarea mea este sa faci/verifici aceste setari, si ulterior sa te reconectezi la reteaua 2.4GHz. In cazul in care niciuna dintre sugestii nu a ajutat, incearca si o actualizare a firmware-ului camerelor si/sau routerului (daca este disponibila).

Te asteptam sa revii in comunitate si sa ne spui daca te-au ajutat sugestiile mele, si ai reusit sa conectezi camerele si sa le faci functionale. 

O seara faina!🌙

 

Anca07
#StarMember

Buna @Marian-B 

S-a rezolvat problema?

Seara faina!🌙