anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Predare echipamente

Anca66
Începător

Bună. A mai pățit cineva să predea echipamentul către curierul trimis de Orange, să primească de Orange confirmarea recepționării coletului și totuși să fie inclus în factura echipamentul ca fiind nereturnat? 
Dacă a mai pățit cineva, as aprecia un sfat despre cum ați soluționat această problemă 

6 Răspunsuri 6

Pololică
#StarMember

Salutare!

Poti detalia mai mult? Inteleg ca ai predat echipamentul aflat in custodie, dar, totusi ti-a fost facturat. Ai cumva specificat (un proces verbal sau ceva la mana) prin care predai echipamentele respective? In mod normal, pe foaia de instalare a serviciilor fixe (internet sau TV) ar trebui sa apara tot ce ti-a fost predat pentru a putea utiliza serviciile.

In principiu, in custodia clientului sunt:

  • routere (teoretic unul singur)
  • sistem MESH (daca ai extendere prin casa care sa te ajute cu semnalul de internet prin WiFi)
  • module CI+ (pot fi mai multe) sau STB (Set Top Box: decodor cu telecomanda). In principiu ori ai CI+/STB ori amandoua (daca ai televizoare incompatibile cu CI+). Aici intra si decodoarele DTH (satelit).

Totusi, ca sa raspund la intrebare: nu, nu am vazut la nimeni sa reclame faptul ca a predat echipamentele si sa i se factureze (invers da: sa nu le predea si sa se emita factura pe ele).

  • Am predat routerul, 2 carduri și o cameră primită cadou. Le-am împachetat și predat curierului. Mai mult de atât, am primit și confirmarea recepționării coletului de la Orange. 
    Acum am primit factura cu contravaloarea echipamentelor facturata. 
    La serviciul clienti … le pare rau ca nu ma pot ajuta. Cică nu găsesc mailurile de la mine cu dovada… și am și răspunsul automat la primirea sesizării.
  • Nu inteleg ce se întâmplă 

Le-am trimis și lor….

Receptionarea coletului este normala pentru trimiterile prin curier. Problema este continutul.

Recomandarea ar fi sa mai apelezi o data prin intermediul Messanger (presupun ca de acolo sunt capturile) si sa vezi ce s-a intamplat. Poate coletul a ajuns mai tarziu de data emiterii facturii si au fost "agatate" ca fiind nepredate.

PS: fiind milioane de facturi (la propriu), mai apar erori. Important este sa vezi ce-ti recomanda (foarte probabil ti se va emite o factura de sotrno [cu minus la valoarea echipamentelor], dar trebuie sa-ti confirme acest lucru).

DanielaH
Moderator

@Anca66, ai un proces verbal de predare/ primite echipamente? Dacă da, îl poți trimite la adresa serviciul.clienti@orange.ro .

 

Proces de predare-primire colet? De la Cargus am primit o chitanță. Atât. Fiind contractare online, cei de la Orange nu au acceptat să predau echipamentele la un shop ( pentru ca eu am contractat oferta online), iar tehnicianul nu a ridicat echipamentele vechi. A spus ca trebuie sa le trimit prin curier. Deci ce proces de predare -primire trebuia sa am? A primit cineva un astfel de proces de la un băiat care livrează pachete? 
Myltumesc pentru eventualele răspunsuri