mi s-a defectat ruterul
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-10-2022 12:36 PM - editat ultima oară la 07-11-2022 03:24 PM de DanielaH
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-10-2022 12:38 PM
mi sa defectat routerul si nu mai intra semnalul si tot sun de 2 saptamani si ma paseaza ca apasa butonul si ..l am apasat normal si degeaba

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-10-2022 01:07 PM
@cornel1: Bun venit în Comunitate. Dacă aceasta este abordarea, atunci eu aș lua routerul și aș merge pâna la OrangeShopul (magazinul) unde ai contractat serviciile, pentru a-l ”oferi” în brațele celor responsabili.
Succes.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-10-2022 03:40 PM
Deși telefonic ești amânat printr-un joc de ... bambilici, tot se mai insistă pe "apel la 300". Poate ai nimerit pe un consultant neconsultat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-10-2022 03:01 PM
Buna! Daca ai un numar de telefon Orange pe abonament sau daca ai un router ce functioneaza cu cartela SIM, poti suna la 401, serviciul de aistenta premium pentru abonati, unde nu ai de-a face cu robotul, ci doar cu oameni. Primele 40 de secunde sunt gratuite, apoi se taxeaza cu 0.15 euro pe minut.
Sau poti suna gratuit la 300, sau poti sa mergi intr-un magazin Orange. Parerea mea este ca cel mai rapid rezolvi la serviciul clienti, in magazin poate mergi degeaba.
PS. Poti incerca si cu Djingo
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-10-2022 12:46 PM
300 sau 0374300300. Ori va veni o echipa tehnica (de obicei, sunt trimisi doi tehnicieni, pentru ca incidentele pot fi multiple, chiar daca in cazul tau nu necesita doua persoane) sau va fi necesara inlocuirea intr-un magazin Orange.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-10-2022 02:39 PM
Salutare!
Depune o sesizare din secțiunea Contact și spune-le ce se întâmplă și că ai defecțiune, ai vorbit cu ei și totul detaliat,adică aici, mai jos, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj":
https://www.orange.ro/contact/
Bifezi căsuţa că eşti de acord ca Orange să te contacteze.... şi apoi alegi categoria ,,Abonamente şi servicii", subcategoria ,,Altele" şi le dai acolo toate detaliile pe care ni le-ai explicat aici.
De aici mesajele ajung unde trebuie (de regulă).
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-11-2022 03:26 PM
@cornel1, s-a rezolvat situația cu routerul?
