la 25-08-2024 09:46 AM
Salut, echipamentul Tv (reciverele) au vreun termen de garantie???
25-08-2024 10:21 AM - editat 25-08-2024 10:23 AM
Salutare!
Au 2 ani garanție, dar fiind în custodie, le înlocuiesc oricând nu mai funcționează. Trebuie doar să îi anunți și trimit echipa care vede dacă este acel receptor defect și îl înlocuiește.
Dacă vrei să îi anunți, o faci pe Chat Djingo.
Ulterior, alegi varianta , transfer operator ". De asemenea, poți să îi contactezi din aplicația My Orange - Contact și feedback-Scrie-ne transfer operator.
Baftă!
25-08-2024 10:21 AM - editat 25-08-2024 10:23 AM
Salutare!
Au 2 ani garanție, dar fiind în custodie, le înlocuiesc oricând nu mai funcționează. Trebuie doar să îi anunți și trimit echipa care vede dacă este acel receptor defect și îl înlocuiește.
Dacă vrei să îi anunți, o faci pe Chat Djingo.
Ulterior, alegi varianta , transfer operator ". De asemenea, poți să îi contactezi din aplicația My Orange - Contact și feedback-Scrie-ne transfer operator.
Baftă!
la 25-08-2024 10:28 AM
Pai daca au doi ani de garantie,iar perioada contractuala a luat sfarsit:
De ce platim un produs expirat???
la 25-08-2024 10:43 AM
La doi ani poți cere o ofertă care să nu mai includă chiria la receptor. Eu așa am făcut în trecut și după doi ani nu am mai plătit.
Poți încerca să renegociezi un nou contract, care nu include chiria, cum spuneam, dacă ai depăsit de 2 ani.
Poți să le scrii, cum ți-am spus mai sus, sau din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Baftă!
la 25-08-2024 11:03 AM
Salutare!
Aparatura nu expiră. Se asigură mentenanță pentru buna funcționare. Plătești (dacă ești tarifat) pentru utilizare.
la 25-08-2024 12:54 PM
Sa inteleg ca daca iti cumperi un televizor ce are garantie 2 ani,dupa expirarea garantiei vin cei de unde l-ai cumparat si iti ofera mentenanta gratis???
la 25-08-2024 01:30 PM
Ce ai în custodie nu întră sub incidența garanției comerciale întrucât produsul nu este al tău (ca televizorul). Decodoarele nu se vând. Dacă, după trecerea perioadei minime contractuale, operatorul renunță la aparat, înseamnă că îl casează ("îl distruge"), nu că ești proprietar.
Ca să înțelegi mai bine: ești chiriaș al decodorului și nu beneficiezi de garanție (doar Orange beneficiază de garanție) și, dacă nu-ți funcționează, Orange va trebui să repare dispozitivul.
la 25-08-2024 02:15 PM
Intr-un cuvant noi ”blebea” nu avem drepturi ca toti ceilalti din europa!
Doar in România se exista aceasta practica unde beneficiarul(Orange) se dezminte de toate si face exact ce doresc ei cu clientii.
la 25-08-2024 02:26 PM
Mai explică o dată : la cine (din afară) îți oferă decodorul la discreție și apoi te pune pe tine să-l repari? În faimoasele SUA garanția la produsele vândute către consumatori este de 1 an... Oare la noi, unde garanția oferită 2 ani la persoanele fizice, e nasol, nu?
Repet: pentru aparatura aflată în custodia clientului, reparațiile privind echipamentele sunt în sarcina furnizorului, nu a clientului. Dacă ai probleme, sunt la relații clienții clienți și ceri repararea. În urma cu 15 ani am reclamat la UPC probleme cu un decodor (STB HD) și a fost schimbat cu un CI+, deși decodorul respectiv cam avea vreo 4 ani...
25-08-2024 02:27 PM - editat 25-08-2024 02:27 PM
Și la ceilalți e la fel, nu doar la Orange. Dacă vrei alte echipamente, reziliezi contractul și apoi faci altul nou. Așa, primești alte echipamente noi. La reprelungire, nu primești altele. E valabil și la RDS, Vodafone.
la 26-08-2024 12:27 AM
Salut Yoyo34,
Poți spune te rog cum crezi tu că ar trebui procedat cu aceste echipamente.
Vreau sa cunosc și părerea ta.
Poate ai o idee buna ce ar putea fi implementată pe viitor.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor