anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Garantie echipament tv

Yoyo34
Junior

Salut, echipamentul Tv (reciverele) au vreun termen de garantie???

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Au 2 ani garanție, dar fiind în custodie, le înlocuiesc oricând nu mai funcționează. Trebuie doar să îi anunți și trimit echipa care vede dacă este acel receptor defect și îl înlocuiește.

Dacă vrei să îi anunți, o faci pe Chat Djingo.

Ulterior, alegi varianta , transfer operator ". De asemenea, poți să îi contactezi din aplicația My Orange - Contact și feedback-Scrie-ne transfer operator.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember

Salutare!

Au 2 ani garanție, dar fiind în custodie, le înlocuiesc oricând nu mai funcționează. Trebuie doar să îi anunți și trimit echipa care vede dacă este acel receptor defect și îl înlocuiește.

Dacă vrei să îi anunți, o faci pe Chat Djingo.

Ulterior, alegi varianta , transfer operator ". De asemenea, poți să îi contactezi din aplicația My Orange - Contact și feedback-Scrie-ne transfer operator.

Baftă!

Pai daca au doi ani de garantie,iar perioada contractuala a luat sfarsit:

De ce platim un produs expirat??? 

La doi ani poți cere o ofertă care să nu mai includă chiria la receptor. Eu așa am făcut în trecut și după doi ani nu am mai plătit.

Poți încerca să renegociezi un nou contract, care nu include chiria, cum spuneam, dacă ai depăsit de 2 ani.

Poți să le scrii, cum ți-am spus mai sus, sau din secțiunea Contact  , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Baftă!

Salutare! 

Aparatura nu expiră. Se asigură mentenanță pentru buna funcționare. Plătești (dacă ești tarifat) pentru utilizare. 

Sa inteleg ca daca iti cumperi un televizor ce are garantie 2 ani,dupa expirarea garantiei vin cei de unde l-ai cumparat si iti ofera mentenanta gratis??? 

Ce ai în custodie nu întră sub incidența garanției comerciale întrucât produsul nu este al tău (ca televizorul). Decodoarele nu se vând. Dacă, după trecerea perioadei minime contractuale, operatorul renunță la aparat, înseamnă că îl casează ("îl distruge"), nu că ești proprietar.

Ca să înțelegi mai bine: ești chiriaș al decodorului și nu beneficiezi de garanție (doar Orange beneficiază de garanție) și, dacă nu-ți funcționează, Orange va trebui să repare dispozitivul. 

Intr-un cuvant noi ”blebea” nu avem drepturi ca toti ceilalti din europa! 
Doar in România se exista aceasta practica unde beneficiarul(Orange) se dezminte de toate si face exact ce doresc ei cu clientii.

Mai explică o dată : la cine (din afară) îți oferă decodorul la discreție și apoi te pune pe tine să-l repari? În faimoasele SUA garanția la produsele vândute către consumatori este de 1 an... Oare la noi, unde garanția oferită 2 ani la persoanele fizice, e nasol, nu? 

Repet: pentru aparatura aflată în custodia clientului, reparațiile privind echipamentele sunt în sarcina furnizorului, nu a clientului. Dacă ai probleme, sunt la relații clienții clienți și ceri repararea. În urma cu 15 ani am reclamat la UPC probleme cu un decodor (STB HD) și a fost schimbat cu un CI+, deși decodorul respectiv cam avea vreo 4 ani... 

Și la ceilalți e la fel, nu doar la Orange. Dacă vrei alte echipamente, reziliezi contractul și apoi faci altul nou. Așa, primești alte echipamente noi. La reprelungire, nu primești altele. E valabil  și la RDS, Vodafone.

 

Salut Yoyo34,

Poți spune te rog cum crezi tu că ar trebui procedat cu aceste echipamente.

Vreau sa cunosc și părerea ta.

Poate ai o idee buna ce ar putea fi implementată pe viitor.