la 24-08-2025 07:41 PM
Am un router ZTE F6605R, am sunat la 300 ca să-l treacă în bridge mode în data de 23.08, domnul a zis ca a făcut setarea pentru a-l trece in bridge mode, dar routerul nu a fost trecut in bridge mode. Am sunat și astăzi 24.08 la 300 și am mai vorbit cu o doamnă de la tehnic care a încercat ceva să seteze dar tot nu a reușit 😔
Unde aș mai putea să apelez?
la 24-08-2025 07:52 PM
Salutare!
Din păcate, tot la ei trebuie insistat, pentru că doar ei pot să te ajute dacă se poate.
Baftă!
la 30-08-2025 11:14 PM
Nu merge.
Nu te mai chinui degeaba. Si eu am incercat acelasi lucru. Daca il face mod bridge si scoate DHCP...adio ip.
Partea urata e ca nu spun ca nu merge ci te tine agatat in telefoane. Eu am stat cu ei o saptamana...zi de zi... dupa o saptamana am reziliat contractul.
la 30-08-2025 11:43 PM
Până la urmă l-au rezolvat după o săptămână de telefoane zilnice, au escaladat problema și s-a rezolvat, am dat un restart la routerul orange și am în sfârșit IP public
la 31-08-2025 12:01 AM
Cred ca ai gasit un sef pe acolo. Eu n-am avut asa success:)))
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor