la 26-08-2023 09:51 AM - editat ultima oară la 26-08-2023 10:33 AM de DanielaH
Buna ziua,
Am o rugaminte pentru cei care se pricep. Dupa o pana de curent, nu mai fi functioneaza routerul, nu mai e deloc semnal si apare scris fara conexiune la retea.
Am mai patit asta insa am sunat la deranjamente. Acum fiind we nu raspunde nimeni. Cum as putea remedia acest disconfort?
Multumesc anticipat
la 26-08-2023 10:05 AM
@Madalynato: Bun venit în Comunitate. O întrebare simplă: a revenit alimentarea cu energie electrică? Routerul este alimentat? Are cel puțin un bec aprins pe partea frontală? Poți atașa o imagine cu partea frontală a routerului (cea cu becurile aprinse sau nu)?
la 26-08-2023 10:09 AM
la 26-08-2023 10:10 AM
In spate se aprind toate ledurile intermitent
in partea din fata nu e numic aprins
la 26-08-2023 10:18 AM
Încearcă o deconectare de la rețeaua electrică (priză) și după câteva secunde conectează-l din nou. Dacă se comportă la fel.... ar trebui înlocuit. Să sperăm că nu este cazul.
la 26-08-2023 10:15 AM
😀 Acesta este spatele. Partea opusă e de analizat. Mersi.
la 26-08-2023 10:20 AM
la 26-08-2023 10:25 AM
Pare că nu e nimic luminat, ceea ce înseamnă că alimentarea electrică a routerului e cu problemă, sau routerul e ars pe alimentare electrică.
la 26-08-2023 10:27 AM
Multumesc mult!
la 26-08-2023 10:23 AM
Salut,
Posibil sa trebuiasca inlocuit echipamentul.
Incearca sa iei legatura cu un consultant folosind unul dintre mijloacele de contact de aici. La telefon stiu ca au program si in weekend (pana la 16:00 parca). Deci poti incerca. Sau pe chat-ul Djingo, daca esti client Orange Romania (nu Telekom Fix).
Ma indoiesc ca o sa vina cineva peste weekend, dar...daca e ceva ce pot face ei, merita incercat. De asemenea, cu ocazia asta pot sa faca si o solicitare sa vina cineva la inceputul saptamanii viitoare.
la 26-08-2023 10:28 AM
Multumesc pentru raspuns. Am incercat pe chat dar nu am reusit. Voi incerca sa sun, eu vazusem nu e program in we.
la 26-08-2023 11:04 AM
Poti incerca... Daca nu reusesti asa, cel mai probabil va trebui sa revii in timpul saptamanii. Dar stiu ca parca se putea apela si in weekend (cu program redus totusi). Oricum, daca nu reusesc sa faca ceva de la distanta (si e posibil sa nu aiba ce sa faca), o sa ramana tot pe saptamana viitoare.
la 26-08-2023 11:17 AM
Buna Madalynato,
Incearca te rog sa scoti toate cablurile din router, si sa il alimentezi dupa 2-3 minute, cu un alt prelungitor, in alta priza, sau direct in alta priza.
De multe ori, dupa astfel de pene de curent, pot fi afectate conexiunile.
Te asteptam sa revii si sa ne spui daca a functionat.
P.S.: Sa nu dai reset la router daca nu stii sa refaci conexiunile.
Zi cu soare!🌞
la 26-08-2023 11:50 AM
Multumesc mult
la 26-08-2023 11:30 AM
Salutare!
Mai rămâne ,,agățat " câteodată și la mine, dar îi dau o resetare cu o scobitoare în găurica special realizată pentru așa ceva. Dar resetarea îți anulează eventualele parole personalizate și alte setări create de tine.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor