la 27-03-2024 10:07 AM
Eu am în acest moment un router Sagemcom de la Orange dar se întrerupe internetul fix + IPTV constant. Chiar dacă au venit tehnicienii nu s-a rezolvat nimic. Eu vreau să cumpăr un router din piață dar nu știu dacă funcționează dacă doar îl montez pur și simplu sau îmi trebuie ONT.
Zi bună!
la 28-03-2024 01:57 PM
Echipamentul de la ORO pare să aibă probleme, si orice ai pune după el, o să ai aceleași probleme. Mă sună într-o zi, fratele să schimb routerul de la țară, că tot pică conexiunea. Primul impuls a fost să cumpăr alt router, apoi ocupat cu alte probleme, la un moment dat am amânat și în final nu am cumpărat. Am ajuns la țară, reset router, simptomele se mențineau, în sens că conexiunea tot pica. Atunci am făcut un tesf direct pe ont/router și am observat că el era problema de fapt. Am sunat la suport și i s-a facut o reinitializare de operator și ulterior nu au mai fost probleme cu conexiunea.
27-03-2024 10:23 AM - editat 27-03-2024 10:51 AM
Salutare!
Dacă îl legi prin cablu utp, va funcționa cu siguranță. Dar îl legi de ont, nu merge fără .Eu am așa ceva și este super ok.
Eventual, suni la ei sau îi contactezi să ți-l seteze în modul bridge, dacă vrei să nu îl mai folosești pe al lor. Dar repet, eu îl folosesc și pe al meu, dar mai la distanță de ont. Știu că au mai fost cazuri în care s-a încercat cu router personal direct și nu a funcționat.
Baftă!
la 27-03-2024 11:58 AM
Mulțumesc pentru răspuns! Dacă mai am vreo problemă o să revin aici!
la 27-03-2024 10:37 AM
@DidionORO: Bun venit în Comunitate. Mare majoritate a routerelor necesită un minim de configurare (fie pentru rețeaua internă (LAN), fie pentru cea WiFi (nume SSID, parolă)). La acestea mai pot apărea și alte configurări particulare de la caz la caz. Ca idee, posibil să funcționeze și direct, dar recomand o minimă analiză a configurărilor existente inițial (eventual reset) și ulterior utilizarea routerului adaptat la cerințele proprii. Poți demara achiziția/instalarea, iar dacă apar dificultăți în configurarea/funcționarea routerului, suntem aici pentru suport informațional în măsura posibilității. Succes.
la 27-03-2024 11:52 AM
Eu am dat reset la router odată singur iar odată cu operatorul la telefon dar nu s-a rezolvat nimic.
27-03-2024 11:12 AM - editat 27-03-2024 11:23 AM
Salut,
Parerea mea? Rezolva problema cu routerul respectiv. Asta presupunand ca este intr-adevar o problema cu el.
Pentru ca e posibil ca problema sa nu fie de router si sa iei alt router degeaba. Ca sa nu mai zic ca daca problema este intr-adevar cu ONT-ul de la Orange, orice legi la el va avea aceeasi problema. Deci nu-ti recomand varianta asta.
Trebuie vazut ce anume cauzeaza problema. Pentru ca nu sunt 100% convins ca este routerul. Ar fi fost mult mai multe persoane care s-ar fi plans de asta. Deci fie tine de infrastructura din zona, fie e o problema de instalare acolo.
De asemenea, verifica cablul de internet. Sa fie introdus ok, sa nu aiba probleme, sa nu fie intrerupt pe undeva. Eventual incearca si cu alt cablu. Cred ca mai sunt cateva teste pe care le poti face pana sa cumperi alt router pe care sa-l adaugi la retea.
la 27-03-2024 11:48 AM
Eu am văzut ca mai mulți s-au plâns de problema asta dar nu am văzut vreo rezolvare care să mă ajute dar nici problema de infrastructura nu cred ca e deoarece wifi-ul merge fără probleme așa ca urmează să mai investighez.
27-03-2024 12:01 PM - editat 27-03-2024 12:10 PM
Buuun. Daca pe WiFi nu se reproduce, deja asta e un rezultat. Si restrange aria de cautare.
Ma gandesc la urmatoarele potentiale cauze:
Oricum, daca problema este intr-adevar routerul in sine, trebuie inlocuit. Dar asta as vrea sa vedem, daca este sau nu. Altfel nu rezolvi mare lucru cumparand alt router. In primul rand nu rezolvi problema cu routerul original, e o investitie in plus, si e posibil sa nu mearga oricum, daca nu ai reparat ceea ce cauza de fapt toata chestia asta.
Daca ai la indemana un alt cablu de net, sau poti achizitiona unul (simplu, CAT5/6 nu CAT100, dar un cablu bun, de calitate), incearca eventual si asta.
Atata timp cat pe WiFi merge ok, as zice ca semnalul de pe fibra este ok. Deci mai ramane routerul, cablul, si eventual driverul de verificat (sau testat pe mai multe dispozitive).
la 27-03-2024 12:42 PM
Buna,
Ai putea solicita schimbarea router sagemcom in prima faza.
O zi frumoasa!
la 27-03-2024 04:24 PM
Salut @DidionORO,
Mai întâi trebuie rezolvata problema cu acel router de la Orange, chiar daca cumperi un alt router si il conectezi la routerul de la Orange tot o sa ai probleme.
la 28-03-2024 01:57 PM
Echipamentul de la ORO pare să aibă probleme, si orice ai pune după el, o să ai aceleași probleme. Mă sună într-o zi, fratele să schimb routerul de la țară, că tot pică conexiunea. Primul impuls a fost să cumpăr alt router, apoi ocupat cu alte probleme, la un moment dat am amânat și în final nu am cumpărat. Am ajuns la țară, reset router, simptomele se mențineau, în sens că conexiunea tot pica. Atunci am făcut un tesf direct pe ont/router și am observat că el era problema de fapt. Am sunat la suport și i s-a facut o reinitializare de operator și ulterior nu au mai fost probleme cu conexiunea.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor