anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

După ce cumpăr un router din piață pot să-l montez pur și simplu?

DidionORO
Junior

Eu am în acest moment un router Sagemcom de la Orange dar se întrerupe internetul fix + IPTV constant. Chiar dacă au venit tehnicienii nu s-a rezolvat nimic. Eu vreau să cumpăr un router din piață dar nu știu dacă funcționează dacă doar îl montez pur și simplu sau îmi trebuie ONT.
Zi bună!

1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember

Echipamentul de la ORO pare să aibă probleme, si orice ai pune după el, o să ai aceleași probleme. Mă sună într-o zi, fratele să schimb routerul de la țară, că tot pică conexiunea. Primul impuls a fost să cumpăr alt router, apoi ocupat cu alte probleme, la un moment dat am amânat și în final nu am cumpărat. Am ajuns la țară, reset router, simptomele se mențineau, în sens că conexiunea tot pica. Atunci am făcut un tesf direct pe ont/router și am observat că el era problema de fapt. Am sunat la suport și i s-a facut o reinitializare de operator și ulterior nu au mai fost probleme cu conexiunea. 

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Dacă îl legi prin cablu utp, va funcționa cu siguranță. Dar îl legi de ont, nu merge fără .Eu am așa ceva și este super ok.

Eventual, suni la ei sau îi contactezi să ți-l seteze în modul bridge, dacă vrei să nu îl mai folosești pe al lor. Dar repet, eu îl folosesc și pe al meu, dar mai la distanță de ont. Știu că au mai fost cazuri în care s-a încercat cu router personal direct și nu a funcționat.

Baftă!

Mulțumesc pentru răspuns! Dacă mai am vreo problemă o să revin aici!

FLo1
#StarMember

@DidionORO: Bun venit în Comunitate. Mare majoritate a routerelor necesită un minim de configurare (fie pentru rețeaua internă (LAN), fie pentru cea WiFi (nume SSID, parolă)). La acestea mai pot apărea și alte configurări particulare de la caz la caz. Ca idee, posibil să funcționeze și direct, dar recomand o minimă analiză a configurărilor existente inițial (eventual reset) și ulterior utilizarea routerului adaptat la cerințele proprii. Poți demara achiziția/instalarea, iar dacă apar dificultăți în configurarea/funcționarea routerului, suntem aici pentru suport informațional în măsura posibilității. Succes. 

Eu am dat reset la router odată singur iar odată cu operatorul la telefon dar nu s-a rezolvat nimic.

arsradu
#StarMember

Salut,

Parerea mea? Rezolva problema cu routerul respectiv. Asta presupunand ca este intr-adevar o problema cu el.

Pentru ca e posibil ca problema sa nu fie de router si sa iei alt router degeaba. Ca sa nu mai zic ca daca problema este intr-adevar cu ONT-ul de la Orange, orice legi la el va avea aceeasi problema. Deci nu-ti recomand varianta asta.

Trebuie vazut ce anume cauzeaza problema. Pentru ca nu sunt 100% convins ca este routerul. Ar fi fost mult mai multe persoane care s-ar fi plans de asta. Deci fie tine de infrastructura din zona, fie e o problema de instalare acolo. 

De asemenea, verifica cablul de internet. Sa fie introdus ok, sa nu aiba probleme, sa nu fie intrerupt pe undeva. Eventual incearca si cu alt cablu. Cred ca mai sunt cateva teste pe care le poti face pana sa cumperi alt router pe care sa-l adaugi la retea.

Client Orange

Eu am văzut ca mai mulți s-au plâns de problema asta dar nu am văzut vreo rezolvare care să mă ajute dar nici problema de infrastructura nu cred ca e deoarece wifi-ul merge fără probleme așa ca urmează să mai investighez.

Buuun. Daca pe WiFi nu se reproduce, deja asta e un rezultat. Si restrange aria de cautare.

Ma gandesc la urmatoarele potentiale cauze:

  1. probleme la iesire din router (poate portul, poate cablul, poate mufa)
  2. probleme la intrare in dispozitivul pe care l-ai conectat (din nou, portul/cablul/mufa)
  3. probleme pe traseu (cablul)
  4. probleme de hardware (portul de iesire/portul de intrare) > recomand eventual un alt port de pe router.
  5. probleme de software/firmware (poate un bug de soft, sau o configurare gresita). Daca i-ai dat reset, aici mai ramane doar varianta unui bug de firmware, ceea ce inseamna upgrade trimis de Orange (daca exista).
  6. driver (recomand eventual un upgrade, si eventual incercat si in alte dispozitive)

Oricum, daca problema este intr-adevar routerul in sine, trebuie inlocuit. Dar asta as vrea sa vedem, daca este sau nu. Altfel nu rezolvi mare lucru cumparand alt router. In primul rand nu rezolvi problema cu routerul original, e o investitie in plus, si e posibil sa nu mearga oricum, daca nu ai reparat ceea ce cauza de fapt toata chestia asta.

Daca ai la indemana un alt cablu de net, sau poti achizitiona unul (simplu, CAT5/6 nu CAT100, dar un cablu bun, de calitate), incearca eventual si asta.

Atata timp cat pe WiFi merge ok, as zice ca semnalul de pe fibra este ok. Deci mai ramane routerul, cablul, si eventual driverul de verificat (sau testat pe mai multe dispozitive).

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Ai putea solicita schimbarea router sagemcom in prima faza.

O zi frumoasa!

RafaHelper
#StarMember

Salut @DidionORO

Mai întâi trebuie rezolvata problema cu acel router de la Orange, chiar daca cumperi un alt router si il conectezi la routerul de la Orange tot o sa ai probleme. 

Razvan
#StarMember

Echipamentul de la ORO pare să aibă probleme, si orice ai pune după el, o să ai aceleași probleme. Mă sună într-o zi, fratele să schimb routerul de la țară, că tot pică conexiunea. Primul impuls a fost să cumpăr alt router, apoi ocupat cu alte probleme, la un moment dat am amânat și în final nu am cumpărat. Am ajuns la țară, reset router, simptomele se mențineau, în sens că conexiunea tot pica. Atunci am făcut un tesf direct pe ont/router și am observat că el era problema de fapt. Am sunat la suport și i s-a facut o reinitializare de operator și ulterior nu au mai fost probleme cu conexiunea.