anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

DERANJAMENT ROUTER SAGECOM

DORU5
Junior

SALUT. AM ROUTER SAGECOM SI LED-UL PON ESTE PERMANENT ROSU. WIFI SI TV FUNCTIONEAZA 

POATE CINEVA SA-MI SPUNA CE SE INTAMPLA? MULTUMESC

1 Soluţie acceptată‚

DORU5
Junior

salut! in legatura cu problema semnalata , am fost sunat de la 300 si mi s-a spus ca led-ul rosu inseamna ca routerul a sesizat o problema cu fibra dar nu la domiciliu ci pe traseu,urmand sa fie verde cand se remediaza ceea ce sa si intamplat.

sper sa fie de ajutor.

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

DORU5
Junior

MULTUMESC. DOAR CA PANA ACUM CATEVA ZILE ERA VERDE IAR IN CARTEA LUI SCRIE CA ROSU INSEAMNA CA NIVELUL SEMNALULUI OPTIC NU E IN PRAMETRI NORMALI.

Razvan
#StarMember

Ai facut un test de viteză pe fibră? Ai verificat puterea semnalului la tv? Funcție de parametrii testați, poți depune o sesizare la Orange, prin apel la 300 sau în My Orange prin Djingo. 

DORU5
Junior

salut! in legatura cu problema semnalata , am fost sunat de la 300 si mi s-a spus ca led-ul rosu inseamna ca routerul a sesizat o problema cu fibra dar nu la domiciliu ci pe traseu,urmand sa fie verde cand se remediaza ceea ce sa si intamplat.

sper sa fie de ajutor.

Interesant! Bine de stiut. Multumim de raspuns! 🙂

Client Orange

Cum menționam: ”dacă este stins sau aprins intermitent.... e o problemă”. Cât este aprins (luminează) este OK.

Posibil să fie o ”limitare”.... și atunci este detectată funcționarea improprie a echipamentului. Ceva similar era și la plăcile de rețea....