la 13-05-2023 04:33 PM - editat ultima oară la 14-05-2023 09:15 AM de DanielaH
SALUT. AM ROUTER SAGECOM SI LED-UL PON ESTE PERMANENT ROSU. WIFI SI TV FUNCTIONEAZA
POATE CINEVA SA-MI SPUNA CE SE INTAMPLA? MULTUMESC
la 15-05-2023 05:53 PM
salut! in legatura cu problema semnalata , am fost sunat de la 300 si mi s-a spus ca led-ul rosu inseamna ca routerul a sesizat o problema cu fibra dar nu la domiciliu ci pe traseu,urmand sa fie verde cand se remediaza ceea ce sa si intamplat.
sper sa fie de ajutor.
la 13-05-2023 05:43 PM
MULTUMESC. DOAR CA PANA ACUM CATEVA ZILE ERA VERDE IAR IN CARTEA LUI SCRIE CA ROSU INSEAMNA CA NIVELUL SEMNALULUI OPTIC NU E IN PRAMETRI NORMALI.
la 13-05-2023 11:38 PM
Ai facut un test de viteză pe fibră? Ai verificat puterea semnalului la tv? Funcție de parametrii testați, poți depune o sesizare la Orange, prin apel la 300 sau în My Orange prin Djingo.
la 15-05-2023 05:53 PM
salut! in legatura cu problema semnalata , am fost sunat de la 300 si mi s-a spus ca led-ul rosu inseamna ca routerul a sesizat o problema cu fibra dar nu la domiciliu ci pe traseu,urmand sa fie verde cand se remediaza ceea ce sa si intamplat.
sper sa fie de ajutor.
la 15-05-2023 05:58 PM
Interesant! Bine de stiut. Multumim de raspuns! 🙂
la 15-05-2023 06:05 PM
Cum menționam: ”dacă este stins sau aprins intermitent.... e o problemă”. Cât este aprins (luminează) este OK.
Posibil să fie o ”limitare”.... și atunci este detectată funcționarea improprie a echipamentului. Ceva similar era și la plăcile de rețea....
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor