anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema modem flybox Alcatel

Crumpler
Junior
Salutare tuturor! Am un abonament de internet fix 4g cu un modem de la Alcatel ( ca cel de aici https://www.orange.ro/magazin-online/modemuri/flybox-alcatel-hh42cv-cu-2-antene-externe). Problema e că la un interval de timp (in ultima vreme destul de frecvent), rămân fără internet, cu toate că în interfața de administrare a modemului arată că e conectat la rețeaua 4g Orange. Până nu dau manual restart la rețea din meniul de administrare a modemului la 192.168.1.1 (nu la modem pentru că nu are niciun efect), nu îmi merge internetul nici wireless și nici prin cablu. Sa fie problema la modem? E vreo setare pe care ar trebui sa o fac la el!? Mulțumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Crumpler
Junior
Salutare! Revin cu noutăți pentru a oferi o posibilă remediere a problemei... După discuția cu tehnicianul de la Orange am ajuns la concluzia că nu e niciun defect. Singura problema e că routerul e cam lent, adică vine echipat cu un procesor micuț, in comparație cu cele din smartphone-uri. Așa că, daca la conexiunea mobila este setat ca comutarea între rețelele de tip 4g/3g/2g sa se facă automat, vor exista totdeauna lagurile astea de switch între conexiuni de rețea. Mi-a sugerat in prima faza sa las setat doar pe 3g, lucru care într-adevăr a făcut să dispară problema: conexiune stabilă, fără întrerupere timp de 40 + ore. In schimb viteza e mica pe 3g, așa că am setat doar 4g deoarece am semnal destul de puternic în zonă și pot observa de aprox. o zi că e stabilă conexiunea cu setarea doar 4g. Merci mult tuturor de sprijin și va doresc numai bien in continuare!

Vizualizare soluţie în postul original

20 Răspunsuri 20

Neaplicabil
Modemurile de la operatori sunt customizate și nu mai beneficiază de eventualele update-uri de firmware

Vio73
#StarMember
Schimbarea sim-ului n-are nicio treabă!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Intr-adevar, schimbarea de SIM nu prea are de ce sa faca vreo diferenta. Plus ca, in principiu, daca vrei sa testezi alt SIM, poti testa SIM-ul din telefon. Tot aia e. :)) Speram sa nu mai faca figuri. Dar...avand in vedere ca nu prea ai schimbat nimic semnificativ, ma astept sa reapara problema.
Client Orange

Crumpler
Junior
Salutare! Revin cu noutăți pentru a oferi o posibilă remediere a problemei... După discuția cu tehnicianul de la Orange am ajuns la concluzia că nu e niciun defect. Singura problema e că routerul e cam lent, adică vine echipat cu un procesor micuț, in comparație cu cele din smartphone-uri. Așa că, daca la conexiunea mobila este setat ca comutarea între rețelele de tip 4g/3g/2g sa se facă automat, vor exista totdeauna lagurile astea de switch între conexiuni de rețea. Mi-a sugerat in prima faza sa las setat doar pe 3g, lucru care într-adevăr a făcut să dispară problema: conexiune stabilă, fără întrerupere timp de 40 + ore. In schimb viteza e mica pe 3g, așa că am setat doar 4g deoarece am semnal destul de puternic în zonă și pot observa de aprox. o zi că e stabilă conexiunea cu setarea doar 4g. Merci mult tuturor de sprijin și va doresc numai bien in continuare!

DanielaH
Moderator
@Crumpler, îți mulțumim mult că ai revenit cu feedback. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și pentru alti utilizatori. Numai bine și ție și te mai așteptăm în Comunitate.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Da....nu prea cred ca e de la lag, pentru ca pe tine te lasa fara net de tot. Nu e ca merge mai incet. Nu mai merge deloc. Plus ca, in mesajul tau initial, ziceai ca in interfata iti arata ca e conectat la 4G. Deci nu se pune problema de un switch. Din punctul meu de vedere, e o problema cu aparatul (cel mai probabil cu modelul asta in general) si asta e un workaround. Valid, intr-adevar, daca zici ca functioneaza mai bine asa. Dar un workaround. Oricum, ma bucur mult ca ai reusit sa gasesti o solutie! 🙂 Spor la navigat!
Client Orange